Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

πολιτης παρακελσος

1.παρακελσος-καταστηματαρχης
''Εχω σπασμενη βιτρινα και ενα ραφι.Επισης μου εκλεψαν λιγο απο το εμπορευμα .Τα κωλοπαιδα .Μα ειναι δυνατον?Που ειναι το κρατος?Γιατι δεν δινει εντολη στην αστυνομια να τους ταραξει στο ξυλο?ποιος γονιος αφηνει το παιδι του να κανει τετοια πραγματα και δεν το ταραζει στο ξυλο?Εχω και το δανειο...Που θα βγαλω τοσα εξοδα?Παλι καλα ,γιατι του διπλανου του εκαψαν τελειως το μαγαζι.Το εκαναν ,καλοκαιρινο.Και περιμενε τις γιορτες ,πως και πως γιατι με την ανακαινιση εχει μπει πολλα εκατομμυρια μεσα..Δοξα τω Θεω.."
2.παρακελσος-ΠΑΣΟΚΟΣ
"Πω πω ,χαμος εγινε.Καλα να παθει ο Καραμανλης.Αντε να γινουν εκλογες να φυγει η δεξια και να ξαναρθουμε εμεις.Μαζι με τον Γιωργακη."
3.παρακελσος-ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
"Κοιτα τους αλητες.Τι αναρχικοι και αντιεξουσιαστες ρε.Αυτοι ειναι αναρχοκομμουνια και κρυφοπασοκοι.Δεν ξερουν πως να ριξουν τον Κωστακη,και το εριξαν στο πλιατσικο.Ταχα με αφορμη την οικονομικη κριση.Ποια κριση ρε.Το παιδι μου μολις το πηραν στους ειδικους φρουρους.Εξαμηνη συμβαση.Καλα ειναι.Ασε που σε λιγο ,θα μονιμοποιηθει.Με την επομενη συμβαση εννοω"
4.παρακελσος-ΚΚΕ
"Για ολα φταιει η οικονομικη κριση που ξεκινα απο την απληστια του καπιταλιστικου συστηματος.Βουλιαζει η Δυση επιτελους.Απο μονη της.Χωρις να βαλουμε χερι.Οσο για τα δικα μας ,ολα καλα.Ευκαιρια να χτυπησουμε το δικομματισμο.Α! και το ΣΥΡΙΖΑ επισης.Απλα πρεπει να κρατησουμε την σταση μας και να μην φησουμε στις πορειες μας να πεσει ξυλο.Ολα τα αλλα θα ερθουν απο μονα τους".
5.παρακελσος-ΣΥΡΙΖΑ
"Η οικονομικη κριση πιεζει ,ειναι αφορητη.Θα τα βαλουμε ολα στο ιδιο πακετο.Οικονομια ,παιδεια,αναξιοκρατια.Πρεπει να φυγουν ,ειναι επικινδυνοι.Τα ποσοστα μας ποτε δεν ηταν τοσο ψηλα.Χτυπαμε το δικομματισμο και μπαινουμε στην κυβερνηση.Δεν πειραζει ας πεσει και λιγο ξυλο.
6.παρακελσος-μπατσος
"Γιατι τα ριχνουν ολα σε μας?Γιατι δεν μας αφηνουν να κανουμε την δουλεια μας?Το γαμημενο το πολυτεχνειο,αφησε κακια κληρονομια.Α,και ο μαλακας που σκοτωσε το παιδι επισης.Δεν μπορουμε τωρα να αγγιξουμε τα κωλοπαιδα.Θα τα ειχαμε μαζεψει σε 5 λεπτα,και τωραθα ημουν στο σπιτι με τα παιδια μου.Α!εχει και ματς στην τηλεοραση το βραδυ!"
7.παρακελσος-δημοσιογραφος
"Δειχτε κοντινα πλανα.Μετα τις φωτιες του καλοκαιριου και το βατοπαιδι ,ειναι μεγαλο λαχειο αυτο.θα ξεσκιστουμε στις υπερωριες.Καλυτερο σεναριο ,δεν εχει σκεφτει ουτε ο Σκορτσεζε.Τα εχει ολα .Δολοφονια,μαχες,φωτιες.ΟΛΑ ειναι εδω".
8.παρακελσος-οικονομικος μεταναστης
"Ειναι απισευτο.Στο Ελλαντα ,τλικα γκινονται ολα.Εντω που δεν εκουν κενρτρα υποντοχης με τοσους πολλους μεταναστες και με βαζουν να ντουλεβω στην μαβρη ακγορα για ενα ψωμι ,τωρα μου εκατσε καλη.Τα παρω ηλεκτρικα να τα πουλισο φτινα στους απλιστους."
9.παρακελσος-μασκοφορος
"Σπαστε τα ολα ρε.Ειναι ευκαιρια να δειξουμε την δυναμη μας.Θα πουμε οτι φταιει η κυβερνηση και οι τραπεζες και ο κοσμος θα ειναι μαζι μας.Οι μπατσοι δεν θα μας πλησιαζουν μετα το φονικο.Φοβαται η κυβερνηση την οργη ολων.Σπαστε τα ολα.Σπαστε τραπεζες,γραφεια,μαγαζια.θα κανουμε και πλιατσικο ,γουσταρω.Θα βγαλουμε και λεφτα για τη δοση.Μονο μην σπασετε το μαγαζι του γερου μου .Ειναι στην ταδε γωνια της πολης ,και εχω χρονια να πατησω."
10.παρακελσος-πατερας Αλεξη
"μου σκοτωσαν το γιο μου. μου σκοτωσαν το γιο μου!μου σκοτωσαν το γιο μου!μου σκοτωσαν το γιο μου!Οι αλητες .Γιατι Θεε μου???Εκαψαν και το μαγαζι της γυναικας μου στη Βουκουρεστιου.ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑ-ΠΑΕΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ".

~Νιωθω την βουβη,απεραντη θλιψη για το θανατο ενος δεκαπενταχρονου παιδιου ,να με τυλιγει.
~Φοβηθηκα και εγω για την γυναικα μου,που ηταν αποκλεισμενη στην δουλεια της ,την ωρα που αρχισαν τα επεισοδια.
~Αγχωθηκα ,μηπως σπασουν και το μαγαζι του αδελφου ,οπου δεν περισσευουν χρηματα για επισκευες,περινενοντας τις γιορτες.
~Ειδα,κτυπημενους πολιτες(μπατσους-περαστικους-κουκουλουφορους),στα επειγοντα του νοσοκομειου.Για μενα ηταν ολοι ιδιοι-ηταν τραυματιες.
~Βλεπω την αδυναμια ολων των πολιτικων,να κυβερνησουν αυτον τον τοπο.
~Βλεπω τα φοιτητικα μου ονειρα στα σκουπιδια.
~Βλεπω την παλη των ταξεων να γινεται με γνωμονα μονο το συντεχνιακο (κατ'επεκαση ,το ατομικο)συμφερον.
~Βλεπω μια κοινωνια -ζουγκλα,οπου ο καθενας,νοιαζεται μονο για τον εαυτο του.
~Βλεπω μια χωρα διχως παιδεια ,και αυτο νομιζω ειναι που με λυπει περισσοτερο.
πολιτης παρακελσος

Δεν υπάρχουν σχόλια: