Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Money, get away........Money, its a gas.........

αν το εχετε δει προσπεράστε το , αν όχι αφιερώστε λίγο χρόνο
περιμενω εννοείτε και σχόλια..........


thanx to kepik.gr

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Huston - Safe landing!



...να δούμε που θα πάει...

Not Houston - Mexico



Down in Mexicali
There's a crazy little place that I know
Where the drinks are hotter, than the chili sauce
And the boss is a cat named Joe

(Chorus)
He wears a red bandana
Plays a cool piana (piano is pronounced piana in this song)
In a honky tonk, down in Mexico
He wears a purple sash, and a black moustache
In honky tonk, down in Mexico

Well, the first time that I saw him
He was sittin on a piano stool
I said "Tell me man, when does the fun begin?"
He just winked his eye and said "Man, be cool."

(Chorus)
He wears a red bandana
Plays a cool piana
In a honky tonk, down in Mexico
He wears a purple sash, and a black moustache
In a honky tonk, down in Mexico

In Mexico...

All of a sudden in walks a chick

In Mexico...

Joe starts playin on a latin kick

In Mexico...

Around her waist she wore three fishnets

In Mexico...

She started dancin with the castanets

In Mexico...

I didn't know just what to expect

In Mexico...

She threw her arms around my neck

In Mexico...

We started dancin all around the floor (In Mexico...)
And then she did a dance I never saw before

So if you're south of the border
I mean down in Mexico
And you wanna get straight
Man, don't hesitate
Just look up a cat named Joe

(Chorus)
He wears a red bandana
Plays a cool piana
In a honky tonk, down in Mexico
He wears a purple sash, and a black moustache
In a honky tonk, down in Mexico

[Spoken by Carl Gardner:]

Yeah, como esta usted se�orita
Come with me to the border, south of the border, that is
In Mexico, yeah in Mexico
You can get your kicks in Mexico
Come with me baby, come with me, come with me, crazy, yeah

Houston We Have a Problem



This bed is on fire
With passionate love
The neighbours complain about the noises above
But she only comes when she's on top

My therapist said not to see you no more
She said you're like a disease without any cure
She said I'm so obsessed that I'm becoming a bore, oh no
Ah, you think you're so pretty

Caught your hand inside the till
Slammed your fingers in the door
Fought with kitchen knives and skewers
Dressed me up in womens clothes
Messed around with gender roles
Dye my eyes and call me pretty

Moved out of the house, so you moved next door
I locked you out, you cut a hole in the wall
I found you sleeping next to me, I thought I was alone
You're driving me crazy, when are you coming home

Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Σάλια, Μισόλογα και Τρύπιοι Στίχοι

"Όλη μέρα εδώ
Γεμίζω αδειάζω τασάκια
Γεμίζω αδειάζω κουράγιο
Γεμίζω αδειάζω έρωτα
Τίποτα δεν πρέπει να γεμίζει
Πάνω από τα όριά του
Διαφορετικά ξεχειλίζει
Λερώνει
Σε βάζει σε μπελάδες"

Γιάννης Αγγελάκας

Αυτό -που δεν πρέπει να γεμίζει πάνω από τα όριά του, για να μην λερωθείς και μπεις σε μπελάδες- νομίζω ότι βάραινε το μυαλό του Γιώργου για κάποιες ώρες, μέρες ίσως, ή και παραπάνω.
Ωστόσο, αναρωτιέμαι αν η Φούσκα γέμισε πάνω από τα όριά της. Θα’λεγα πως όχι. Κατηγορηματικά μάλιστα.
Το γεγονός ότι δυο-τρεις από τους επισκέπτες άρχισαν να εκφράζουν γραπτώς την άποψή τους, με όχι τόσο κόσμιο τρόπο ή τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που εμείς θα θέλαμε, δεν νομίζω ότι μπορεί να αποτελέσει τον λόγο για να κλειδώσουμε την πόρτα πίσω μας. Οι προσωπικές επιθέσεις
(argumentum ad hominem) είναι ένα φαινόμενο συνηθισμένο τόσο στην διαδικτυακή όσο και στην πραγματική ζωή. Τόσο συνηθισμένο, που απορώ πως θα μπορούσε να ενοχλήσει έναν άνθρωπο σαν και τον Γιώργο. Άλλοι λόγοι ίσως, όχι όμως οι προσωπικές επιθέσεις.
Για τους πραγματικούς λόγους θα ήθελα μια ανάρτηση.

Και δεν νομίζω ότι έχει τόσο πολύ σχέση με την "ανοχή", που τόσο ωραία ορίζεται από τον Όθωνα, την άμεση και ξεκάθαρη αντίδραση του οποίου παραδέχομαι.
"Θεμέλιος λίθος της δημοκρατίας αλλά κυρίως της ελευθερίας." Εντάξει. Αλλά, Όθωνα, η δήλωση αποχώρησης έγινε ακριβώς για ζητήματα ανοχής. Για να μπορεί ο Η.Θ και κάθε άλλος εδώ μέσα να εκφράζει την άποψή του, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν θίγει προσωπικά κάποιον άλλον, ελεύθερα.
Γιατί σε τελική ανάλυση άλλο πράγμα η "ανοχή" και άλλο η "παθητικότητα". Το γεγονός ότι εκφράζεις την αντίθεσή σου απέναντι σε συμπεριφορές που δεν σου γουστάρουν -αποφασίζοντας εσύ να αποχωρήσεις από έναν ορισμένο χώρο και παρά το γεγονός ότι ο χώρος αυτός ανήκει και σε σένα- δεν σημαίνει και έλλειψη ανεκτικότητας. Ακριβώς το αντίθετο.

Η απόφαση περί αποχώρησης δεν με βρίσκει σύμφωνο. Προσπάθησα πολύ να την αιτιολογήσω, αλλά ομολογώ ότι δεν κατέληξα πουθενά.
Εύχομαι να ανακληθεί.
Αν όμως ο Γιώργος διατηρήσει την θέση του αυτή, τότε ίσως να πρέπει να συζητήσουμε το ενδεχόμενο αναστολής του blog.

ΥΓ. Επειδή κατά την άποψή μου η ανοχή έχει όρια πέρα από τα οποία η ειρηνευτική αξία της γίνεται ένοχη αδιαφορία, επισυνάπτω την εξής αλληλογραφία, που είχα την περασμένη βδομάδα με τον διαχειριστή του
www.patrasblogs.gr.

Αγαπητοί,
παρακαλούμε να αφαιρέσετε το blog από την λίστα σας.
όταν με το καλό "αναχωρήσει" από την λίστα σας το blog <Χρυσή Αυγή Νοτιοδυτικής Ελλάδας>, με χαρά θα επιστρέψουμε.
Ευχαριστούμε.

Εκ της διευθύνσεως
========================================

Γεια σας,
Παρόλο που κει εμείς έχουμε την ίδια γνώμη με εσάς για την συγκεκριμένη οργάνωση, ωστόσο με αυτό ακριβώς τον τρόπο αντιλαμβανόμαστε την έννοια της «Δημοκρατίας απόψεων».
Ένα blog δεν μπορεί να αμαυρώσει το όνομα μιας περιοχής ή μιας πόλης, αλλά αν τους φιμώνουμε, τότε εμείς θα είμαστε οι φασίστες.
Αυτό είναι καθαρά δική μου προσωπική άποψη, τίποτα παραπάνω.
Ελπίζω να συμφωνείτε με αυτό.
Χαιρετισμούς στην πανέμορφη Πάτρα!
Καλή συνέχεια!

Με εκτίμηση,
Γρηγόρης Σεμπελίδης
Hellas Blogs
========================================

Αγαπητέ Γρηγόρη,
συμφωνούμε με την άποψή σου περί δημοκρατίας.
Για τον λόγο αυτό άλλωστε δεν ζητήσαμε την αφαίρεση του συγκεκριμένου blog από το site σας, αλλά την αφαίρεση του δικού μας.
Εις το επανειδείν.

Νίκος Αφαλωνιάτης

ΥΓ. Ε, όχι και πανέμορφη η Πάτρα!!! Ένα μάτσο χάλια είμαστε...


Αποχωρώ

Έχει αρχίσει, πλέον, να μην με εμπνέει το περιβάλλον της Φούσκας παρά το γεγονός ότι είναι σχεδόν όλοι οι καλοί φίλοι μου μέσα (ναι, έξω από τη Φούσκα δεν έχω τόσο καλούς φίλους).

Εξηγούμαι:

Ο Νεύτωνας, ο Μπετόβεν και ο Αϊνστάιν (για να αναφέρω μόνο μερικά από τα ονόματα που μου έρχονται στο μυαλό) ήταν μεγάλα καθικο-κάθικα τόσο σε προσωπικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Ωστόσο (αμφιλεγόμενο ή μη, αποδεκτό η όχι) ήταν το έργο τους αυτό για το οποίο κυρίως τους γνωρίζουμε και αναφερόμαστε σε αυτούς. Τις πουστιές του Ισαάκ στους ανταγωνιστές του ή την σκληρότητα του Αλβέρτου στους οικείους του ποτέ δεν την συζητήσαμε και ποτέ δεν μας απασχόλησε. Όχι γιατί αυτό δεν μπορεί, δεν πρέπει ή τελικά δεν κατάφερε να αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης (έχουν γραφτεί βιβλία και για των τριών τα προσωπικά, τον βίο και την πολιτεία τους) αλλά γιατί όταν μιλάμε για μουσική, για φυσική ή ακόμα και για πολιτική το θέμα μας είναι ακριβώς και μόνο αυτό και όχι η καθαρότητα της ζωής των φορέων τους η των μελετητών τους.

Στην πρώτη τάξη του γυμνασίου είχα το απουσιολόγιο, αυτό μου επιτρέπει να μιλάω για ρουφιάνους; Στο λύκειο διάβαζα Έθνος, Ριζοσπάστη και Αυριανή (ανώμαλος ο συνδυασμός αλλά τι να κάνουμε; παιδί ήμουν και δεν πρόσεχα), μπορώ να μιλάω εναντίον της (πουλημένης) έντυπης και ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας (δεξιάς και αριστερής); Στο πανεπιστήμιο τα έφτιαξα με μία κοπέλα του κατηχητικού, μπορώ να υπερασπίζομαι την αθεΐα μου;

Είτε σοβαρά, είτε αστεία είναι αυτά που έχουμε κάνει στη ζωή μας δεν αποτελούν στοιχείο για την επιβολή λογοκρισίας στο μέλλον. Η γνωστή φράση του Μένιου Κουτσόγιωργα («δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε») ήταν ακριβώς η αιτία αλλά και ο μηχανισμός της δεξιότατης συντηρητικής στροφής του ΠΑΣΟΚ η οποία είχε ήδη αρχίσει από την καρατόμηση στελεχών όπως ο Σάκης Καράγιωργας: όταν βάλεις στην πολιτική σου φιλοσοφία την αρχή ότι κάποιων η κριτική, οι απόψεις και οι ιδέες ακυρώνονται και δεν υπάρχουν μόνο και μόνο λόγω του βίου και της πολιτείας τους, τότε βαδίζεις ακάθεκτα τον δρόμο του πολιτικού σολιψισμού που οδηγεί σε περιοχές μακριά από την λογική.

Στην πρώτη σχετική ανάρτηση μου το «άντε και γαμήσου» πήγαινε στην άποψη που κριτικάριζε βάζοντας ταμπέλες σε προσωπικό επίπεδο ενώ απέφευγε να απαντήσει στην ουσία της ανάρτησης. Δυστυχώς αισθάνομαι ότι θα πρέπει - για τελευταία φορά - να το ξαναχρησιμοποιήσω (αν και αιτιολογημένο αυτή τη φορά). Γιατί, δεν έχω άλλη απάντηση σε απόψεις που καταφέρονται εναντίον του ανθρώπου που διατυπώνει τις ιδέες του (επειδή δεν μας αρέσουν), όποιες και αν είναι αυτές και όχι ενάντια στις ιδέες. Αυτό ακριβώς εννοούσα όταν μίλαγα για κριτική και για δημιουργία! Δημιουργική κριτική είναι να πάρεις τις απόψεις του Η.Θ. και από την δική σου οπτική να τις κάνεις σκόνη. Ηλίθια κριτική είναι να ψάχνεις τι έχει κάνει ο Η.Θ. στη ζωή του για να του ασκήσεις προληπτική και / ή κατασταλτική λογοκρισία. Ξαναλέω, ο Η.Θ. είναι φίλος μου καλός και σέβομαι απόλυτα αυτά που έχει καταφέρει και έχει περάσει στη ζωή του για να είναι εδώ που είναι. Ωστόσο ακόμα και αν γνώριζα (έχοντας δει ταυτότητα και διαπιστευτήρια) ότι είναι πράκτορας της Μοσάντ, την ανάρτηση του για το Παλαιστινιακό θα την έκρινα αυστηρά και μόνο με αυτά που ανέφερε σε αυτήν και όχι με τα διαπιστευτήρια του. Επιτέλους, δεν έχω καλύτερο τρόπο να το πω, όταν μιλάμε για σημαντικά θέματα ή επίθεση σε προσωπικό επίπεδο δείχνει απουσία επιπέδου, επιχειρημάτων και αντικειμένου συζήτησης.

Λέει ο Φίλος Νίκος, ότι και πριν αρχίσουν οι ανώνυμοι να κάνουν χαβαλέ στη Φούσκα (οι χαρακτηρισμοί δικοί μου, το παρακάτω είναι του Νίκου:) μας διάβαζαν λίγο περισσότεροι από εμάς. Ας το δεχτώ. Ωστόσο αν μέχρι την είσοδο των ανωνύμων ήμασταν κάτι σαν τη Βίκυ Φλέσσα (ερωτισμός και «επίπεδο» μετά τα μεσάνυχτα) τώρα γίναμε πρωϊνάδικο του συρμού. Αν συνεχίσουν για πολύ ακόμα οι Ανώνυμοι να επιτίθενται στον Η.Θ. και ο Η.Θ. μοιραία να τους απαντάει (δίνοντας αξία στα λεγόμενα τους) τότε θα θυμίζουμε τηλεοπτικά παράθυρα που τα επισκέπτονται οι θαμώνες για να ξεθυμάνουν.

Επειδή, πριν μπω στην Φούσκα για να γράψω κάτι, παίρνω τα χάπια μου, πίνω τη βαλεριάνα μου και κάνω την ψυχανάλυση μου, δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν με ενδιαφέρει, δεν με απασχολεί και δεν μου αρέσει να εκτονώνομαι σε προσωπικές επιθέσεις προς άγνωστους και ανώνυμους επισκέπτες.

Επίσης, επειδή ακόμα και όταν απαιτείτο η οικογένεια μου δεν προσκόμισε ποτέ πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων δεν νομίζω ότι υποχρεούμαι (αλλά και κανένας άλλος μέσα στη Φούσκα) να το προσκομίσω στον κάθε επισκέπτη – Ανώνυμο που έχει τα κέφια του.

Επειδή τον τελευταίο καιρό δεν με εμπνέει η ιδέα της ανάρτησης στην μπλογκο-αρένα, ακριβώς λόγω των ανωτέρω, δηλώνω την σαφή πρόθεση μου να αποχωρήσω από την παρούσα γωνιά του Κυβερνοχώρου.

Για τους στενούς φίλους της Φούσκας θα υπάρξει προφορική ενημέρωση για την μετεγκατάσταση μου σε άλλη γωνιά του διαδικτύου όπου θα ενθαρρύνεται ο διάλογος και όχι η «τηλεοπτικής υφής» κριτική.

Δεν θα υπάρξουν υστερόγραφα και κυρίως δεν πρόκειται να απαντήσω σε σχόλια.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Φιλικά,

Γ.Π.Κ.

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Απάντηση σε Σχόλια

Αγαπητέ ΑΝΩΝΥΜΕ

Η απάντηση ενός που υπερασπίζεται το σύστημα όπως έξυπνα συμπέρανες είναι η εξής.
Πράγματι είμαι πενηντάρης, αλλά διατηρώ το ελάττωμα να φέρομαι και να γράφω με όρια που καθορίζονται από την αγωγή μου.
Όσο για το βολεμένος δημόσιος υπάλληλος έπεσες διάνα εάν αφαιρέσουμε τα εξής.
Στα γεγονότα του Πολυτεχνείου ήμουν στο τότε Πανεπιστήμιο Πατρων στην Κορίνθου και έζησα από κοντά τις εξελίξεις με τα θετικά και αρνητικά
Έχω άποψη γιατί έχω εμπειρία
Μετά αρκετά χρόνια στο εξωτερικό με εμπειρία τραυματισμού από σφαίρα στο Μπέλφαστ εάν γνωρίζεις τι γινόταν εκεί το 1976
Συνεχίζω με αποστολή στο Ελ-Καντιρ έξω από την Καζαμπλάνκα που είχε αντάρτικο
Ταξίδια τουλάχιστον 5,400 ώρες στον αέρα από Μακάο (κοίτα τον χάρτη), Χονκ Κονκ, Κινα Μέχρι τις λίμνες του Καναδά και από Νορβηγία μέχρι Ινδία
Στην δε Ρωσία στο τέλος του καθεστώτος σε αποστολή αγοράς ακίνητων στην κόκκινη πλατεία όταν οι κομουνιστές ξεπουλούσαν τα πάντα για το δολάριο.
Το τι επάγγελμα κάνω δεν αφορά κανένα αλλά να γνωρίζεις ότι έχω αποφοιτήσει από δυο πανεπιστημιακές σχολές.
Όμως πρέπει να συμπεράνεις όλη σου η ζωή είναι μια ημέρα από την δική μου
Ακόμα κατάλαβες ότι αυτοί που γράφουν στο μπλογκ δεν είναι απαραίτητα του δικου σου βεληνεκούς .
Κε Νίκο που παρενέβης διαιτητικά στην προσβολή του ΑΝΩΝΥΜΟΥ άφησε τον
Έχει δικαίωμα να εκτίθεται
Αλλά λεβέντη μια πινελιά αγωγής στο γράψιμο σου, πίστεψε με θα βοηθούσε

Η.Θ

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

"Η πόλις εάλω"

Πέμπτη, 22 Ιανουάριος 2009

ΟΣΟΙ ΠΑΤΡΙΝΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23/01 Κ ΩΡΑ 18:00 Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ "Η ΠΟΛΙΣ ΕΑΛΩ " ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΦΕ "ΔΑΝΑΟΣ" ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΑΣ.ΕΠΕΙΔΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΣ.

http://drasisahaiwn.blogspot.com/

ΑΝΑΦΟΡΑ - ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΠΑΤΡΩΝ

Προς τον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πατρών


ΑΝΑΦΟΡΑ- ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Της Κίνησης Υποστήριξης Δικαιωμάτων Μεταναστών , Μεταναστριών .

…………………………………………

Είναι γνωστή η οχληρή, ιδίως για περίοικους, διαμορφωμένη πραγματικότητα του καταυλισμού των Αφγανών προσφύγων στον Μείλιχο. Το πρόβλημα έπρεπε να λυθεί σύμφωνα με την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πατρών της 5.12.2006, όλων των παρατάξεων, Καράβολα , Φλωράτου , Πελετίδη και να είχε δημιουργηθεί εντός πόλεως οργανωμένος χώρος φιλοξενίας με παράλληλη ως τη δημιουργία του, φροντίδα περιοίκων και προσφύγων . Αναλγησία και αδιαφορία των αρχών πέταξε στο καλάθι των αχρήστων την απόφαση με συνέπεια την ένταση.
Όμως τα δίκαια των περιοίκων χάνονται όταν φτάνουν στο σημείο να λάβει σωματείο ορισμένων εξ αυτών την επικίνδυνη επωνυμία «Εάλω η Πόλις» σα να είχε εγκατασταθεί στο Δημαρχείο ο Μεχμέτ ο κατακτητής και ο Παντοκράτωρ να είχε ξαναγίνει τζαμί. Η επωνυμία σωματείου στρεφομένη όπως φέρεται κατά των προσφύγων προερχόμενων από εμπόλεμη χώρα, μουσουλμάνων στο θρήσκευμα, προκαλεί φίλες ισλαμικές χώρες και κάθε νουνεχή και δημιουργεί κινδύνους αντεκδικήσεων. Η επωνυμία είναι ένα παραπλανητικό σήμα με σημαινόμενο ότι πρέπει να διεξαχθεί ένας «δίκαιος πόλεμος» υπέρ βωμών και εστιών. Η ιστορία απέδειξε ότι αποδοχή αναγκαιότητας δίκαιου πολέμου σημαίνει κι αποδοχή αναστολής ηθικών κανόνων. Αναστολή ηθικών κανόνων ήταν η εκδίωξη με μπαστούνια και φακούς ανθρώπων που είχαν καταφύγει σε γιαπιά για να γλιτώσουν από τις πνευμονίες καταρρακτώδους βροχής. Συγγενές ρωμαϊκό σλόγκαν με την επωνυμία του σωματείου είναι το Ρωμαϊκό «Η σωτηρία της πατρίδας είναι ο υπέρτατος Νόμος» που ενέπνευσε σφαγείς δικτάτορες .
Κύριε Εισαγγελεύ, ο Νόμος σας παρέχει το δικαίωμα να ελέγξετε τους σκοπούς και ιδίως την επωνυμία του σωματείου αυτού κατά τη συζήτηση της εγκρίσεώς του ώστε να είναι σύννομη κι όχι διχαστική , κατά των χρηστών ηθών και να μην παραβιάζει τον Νόμο 927/1979 όπως τροποποιηθείς ισχύει περί κολασμών πράξεων ή ενεργειών που άγουν σε φυλετικές διακρίσεις.
Για να λυθεί επιτέλους ειρηνικά το πρόβλημα, αφού δε στέργει Δήμος και Νομαρχία στην επίλυσή του, σας επισυνάπτουμε κατάσταση με ακίνητα του Δήμου, όπου τουλάχιστον θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν οι ανήλικοι τους οποίους επιτροπεύετε.
Ζητούμε ακόμα, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που έχετε, να φροντίσετε ώστε η Αστυνομία να διευκολύνει τους πρόσφυγες, με προσωπικό, έντυπα και μεταφραστές ώστε να δύνανται να ζητούν άσυλο ή παροχή προστασίας σύμφωνα με τα Π.Δ. 90,96/2008 και να λάβουν ταξιδιωτικά έγγραφα. Οι πληροφορίες μας είναι ότι η αστυνομία αποσιωπά τα δικαιώματά τους και επείγεται να τους απελάσει ακόμα και αν κινδυνεύουν στη χώρα της εκδίωξής τους με φυλάκιση ή και θάνατο.
Ζητούμε επίσημο αντίγραφο της αναφοράς μας .


ΠΑΤΡΑ 25.11.2008
http://kinisiyperaspisis.blogspot.com
ΚΙΝΗΣΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΩΝ

Εγώ Παρασκευή απόγευμα είμαι οff. Πάω Δαναό .

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

Δια του λογου το αληθες J W Bush

Έδωσε την τελευταία του μεγάλη συνέντευξη θέλοντας να κάνει απολογισμό για την θητεία του .
Οι σχολιαστές του BBC κράτησαν την κοιλιά τους από τα γέλια όταν στον εκφραστικό του οίστρο επάνω δημιούργησε νέα λέξη για το Αγγλικό λεξικό
Απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους , τους κατηγόρησε ότι
MISS- UNDERESTIMATED ME.
Δεν έχει καταλάβει ότι δυο αρνήσεις ίσον μια κατάφαση.
Οι δε Βρετανοί όντας φλεγματικοί αναφέρθηκαν στο τι θα κάνει μετά .. λέγοντας ότι ο Κάρτερ, ο Κλίντον ως τέως πρόεδροι χρησιμοποιούνται από την κυβέρνηση ως διαμεσολαβητές σε διάφορα μέρη του κόσμου.
Για τον Μπους είπαν ότι θα ήταν επικίνδυνα αφελής να ζητήσει κάτι τέτοιο.
Μετά σκέφθηκαν να ιδρύσει με το χρήμα που έχει έναν οργανισμό για τα δικαιώματα του πολίτη ΟΧΙ , για την ειρήνη ΟΧΙ ΟΧΙ για τον τρίτο κοσμώ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ
Τελικά κατέληξαν ότι προτιμότερο είναι να πάει σπίτι του, και εμεις να παρακολουθήσουμε το ρεπορτάζ του BBC για τον ίδιο.

Το ρεπορτάζ πήγε αρκετά χρόνια πίσω όταν ο Μπους υπηρετούσε στην εθνοφρουρά (για να μην πάει Βιετναμ ) γνώρισε ένα άλλο καλόπαιδο (δεν συγκράτησα το ονομα) με το οποίο μετά άνοιξαν εταιρεία συμβουλών.
Με την βοήθεια του μπαμπά ανάλαβαν να επενδύσουν τα χρήματα της Αραβικής πριγκηπικής οικογένειας ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ (στο σοι ανήκει και ο γνωστός που εγκατέλειψε τα πλούτη )
Την 11/9 που σταμάτησαν όλες οι πτήσεις από τις ΗΠΑ με προεδρική εντολή τα μόνα ιδιωτικά σκάφη που πήραν άδεια απογείωσης (περιπου 25) ήταν όλοι από την πριγκηπική οικογένεια Μπιν Λαντεν
Βέβαια το άλλοθι είναι ότι η οικογένεια έχει αποκηρύξει τον «τρομοκράτη»
Όμως το BBC διαβεβαιώνει όταν μετά από 2 χρόνια ο Μπιν Λαντεν πάντρεψε την κόρη του στο Αφγανιστάν κατά περίεργο τρόπο το σοι κατάφερε να είναι εκεί.

Βρε τι γίνεται στον κόσμο ….. Που είναι η αληθεια και που το ψεμα….
Σχόλια ?????

Η.Θ
Για να ξεφυγουμε λιγο απο την στασιμοτητα ......

3.3.2005
Νομικη Δημοκριτειο Παν.Θρακης
Απαντηση του Γιαννη του Μπεκα , Καθηγητη Ποινικου, στο Μακη(ενας ειναι ο Μακης...)
μετα απο συζητηση για τα τηλεδικαστηρια...

«Οταν η κ. Κατίνα, λέει ο κ. Ιωάννης Μπέκας, δίνει στο κομμωτήριο ιατρικές συμβουλές κάνοντας αντίστοιχες γνωματεύσεις, ένας καθηγητής ιατρικής δεν έχει κανένα λόγο να ασχοληθεί με το θέμα. Οταν, όμως, ο Καματερός μοιράζει το θαυματουργό νερό του που δήθεν θεραπεύει τον καρκίνο και ο κόσμος τρέχει να το πάρει, τότε ο καθηγητής αρχίζει να προβληματίζεται για το αν θα πρέπει να επέμβει και να διαφωτίσει τον κόσμο. Αν, τέλος, ο Καματερός και η Κατίνα επισκεφθούν την Ιατρική Σχολή για να μεταλαμπαδεύσουν τις απόψεις τους στους αυριανούς γιατρούς, τότε ο καθηγητής δεν έχει πλέον κανένα περιθώριο σιωπής, αλλά η παρέμβασή του είναι επιβεβλημένη.

Το κράτος δικαίου δεν ανέχεται ό,τι μπορεί να επιδιωχθεί τι με παράνομα μέσα. Ο νομοθέτης δεν ανέχεται το χτύπημα, το βασανισμό του τρομοκράτη για να ομολογήσει πού είναι η βόμβα που θα σκοτώσει σε λίγο 100 ανθρώπους: Το άρθρο 137Δ ΠΚ ρητά αποκλείει τη δικαιολόγηση των βασανιστηρίων για οποιοδήποτε όφελος. Προτιμά, αν δεν μπορούν να σωθούν οι 100 αλλιώς, να πεθάνουν, παρά να βασανιστεί ο δήμιός τους! Μας αρέσει, δεν μας αρέσει (κι εμένα μου αρέσει), έτσι θέλει ο νόμιμος νομοθέτης.

Το ίδιο, πολύ περισσότερο, ισχύει και για τις υποκλοπές συνομιλιών. Το πολυτιμότερο αγαθό της ελεύθερης, ιδιωτικής επικοινωνίας είναι, και ορθά είναι, απαραβίαστο. Το Γερμανικό Ακυρωτικό εύγλωττα περιγράφει τη ζοφερή, οργουελική πιθανότητα ο καθένας να φοβάται να μιλήσει, μήπως και αποτυπώσουν τη φωνή του παρά τη θέλησή του.

Ο αντίλογος των λαθρακουστών και των υποκλοπέων λέει:

Μα, αν δεν υποκλέψεις και δεν δουλέψεις με κρυφή κάμερα, πώς θα αποκαλύψεις τα σκάνδαλα; Ο νόμος το επιτρέπει αν υπηρετείται το δημόσιο συμφέρον.
Ουδέν ψευδέστερο τούτου. Κατ' αρχήν το ίδιο το σύνταγμα, στο άρθρο 19 απαγορεύει την παραβίαση του απορρήτου των επικοινωνιών, είτε ως καταγραφή, είτε ως χρήση του προϊόντος υποκλοπής. Μόνη περίπτωση, εφόσον πρόκειται για ιδιαίτερα σοβαρά αδικήματα, νόμιμης υποκλοπής είναι εκείνη που προβλέπει ο ν. 2225/94, όπου όμως διατάσσεται από δικαστήριο. Πουθενά δεν αναφέρεται το δημόσιο συμφέρον.

- Αρα ιδιώτης ουδέποτε νομιμοποιείται να υποκλέπτει συνομιλία, ούτε να την χρησιμοποιεί. Ετσι, αυτός που κάνει την υποκλοπή, όπως και αυτός που τον έβαλε να την κάνει, τιμωρείται από το άρ. 370Α § 142 ΠΚ με φυλάκιση 1-5 ετών.

Και η χρήση των προϊόντων υποκλοπής τιμωρείται με ποινή 1-5 ετών φυλάκισης στην § 3 του ίδιου άρθρου.

Εστω όμως ότι το προϊόν της υποκλοπής έφτασε στα χέρια του δημοσιογράφου, χωρίς να ευθύνεται ο ίδιος.

- Πράγματι μέχρι το 2003 το άρ. 370Α § 4 ΠΚ ανέφερε μεταξύ των λόγων δικαιολογημένης χρήσης και την προάσπιση του δημόσιου συμφέροντος. Δυστυχώς για τους δημοσιογράφους, η § 4 έχει τροποποιηθεί και πλέον το περιβόητο δημόσιο συμφέρον δεν αναφέρεται καθόλου.

Οπως και να έχει, η §4 οπωσδήποτε συγκρούεται με το άρ. 19 συντ. και, ως αντισυνταγματική, δεν πρέπει να εφαρμόζεται.

Τέλος και ο ΚΠΔ (άρ. 177 § 2) απαγορεύει στους δικαστές να λάβουν υπόψη τους τέτοια παράνομα μέσα, παρά μόνο κατ' εξαίρεση και εφόσον πρόκειται για κακούργημα που απειλεί ισόβια.
Συνεπώς, η κοινοποίηση των προϊόντων υποκλοπής στα δικαστήρια ελάχιστα ωφελεί, αφού ούτε η απάτη, ούτε η δωροδοκία, ούτε το ξέπλυμα κ.λπ. δεν τιμωρούνται με ισόβια.
Συμπέρασμα, η τέλεση υποκλοπής και η χρήση προϊόντων της από δημοσιογράφο ουδέποτε δικαιολογείται


θερμες ευχαριστιες για το το κειμενο αυτο στο nikta-tag
http://nikta-tag.blogspot.com/2006_11_01_archive.html

Υγ1(μιας και ειναι της μοδας).
Το κειμενο το ειχα βρει παλαιοτερα απο αλλη πηγη , αλλά δυστυχώς το εσβησα .
Ελπιζω να ειναι ολοκληρωμενο.

Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Ανώνυμε φανερώσου!

Αγαπητέ Ανώνυμε,

Επειδή πάνω από ένα μέλος/φίλος της Φούσκας πιστεύει ότι εγώ είμαι εσύ και το ανάποδο (ήμαρτον δηλαδή, ούτε εγώ θα το ήθελα ούτε εσύ με τόσα «γαμώ» που ανταλλάξαμε) σε παρακαλώ θερμά να επιστρέψεις!

Το προβοκατόρικο παρακράτος (του Καραμανλή) τους έχει κάνει όλους καχύποπτους και νομίζουν ότι το «έπαιξα» ανώνυμος για να προβοκάρω και να ανάψω τα αίματα στη Φούσκα.

Αν το πίστευε ο Νίκος θα απογοητευόμουν γιατί τουλάχιστον αυτός ξέρει ότι δεν κρατάω το στόμα μου και δεν χαρίζω κανέναν, οπότε θα τα έλεγα ξεκάθαρα και με υπογραφή (γνωρίζει ότι πρόσφατα φλέρταρα με την απόλυση/παραίτηση γιατί είπα στον "αρχηγό" ότι λέει μαλακίες - με αυτήν ακριβώς την διατύπωση!).

Ωστόσο η σύμπτωση απόψεων (η μάλλον υποψιών) του Backbencher και του φίλου Γ.Δ. απειλεί τη φήμη μου!

Έλα να σώσεις την τιμή και την υπόληψη και των δύο μας!

Γ.Π.Κ.

Η Ανώνυμη Δεξιά (του Κυρίου)

Οι αντιδράσεις δεν φαίνεται ότι θα τελειώσουν τόσο γρήγορα. Για το σχόλιο του ανώνυμου περί δεξιών, έλαβα χθές και δημοσιεύω την απάντηση του Η.Θ.
Νιώθω ότι πρέπει κι εγώ, συντασσόμενος με τον ΓΠΚ, να προσκαλέσω τον ανώνυμο στην φούσκα. Σε περιμένουμε αγαπητέ.
Απάντηση προς ΑΝΩΝΥΜΟ από Η.Θ

Εύλογη η απορία σου εάν είμαστε όλοι δεξιοί

Θα μπορούσες όμως – Παρακαλώ-να κανείς μια βουτιά στο μορφωτικό σου υπόβαθρο και βοηθούμενος από την καλλιέργεια σου να μας δώσεις τον δικό σου όρο του ΔΕΞΙΟΥ

Εγώ θα σε βοηθήσω στο τι δεν είναι ο δεξιός

Δεν είναι ψευτοκουλτουργιαρης που η Ελληνικη ιστορια για αυτόν ξεκινά μετά το 1974 με το πολυτεχνείο και δεν τον αγγιζει ότι στην Αλβανια σκοτωθηκαν 11,000 στρατιωτες για να ειμαστε σημερα ελευθεροι

Δεν είναι αυτός που υποφέρει από χρόνια λεξιπενία, που σε όλα τα κειμενα του θα συναντήσεις συχνά το «ενάντια» «αποδοκιμάζω» «συμπαρίσταμαι» «καταγγελω» , και άλλες τετοιες λεξεις κενές νοηματος , μονο εντυπώσεις

Δεν είναι αυτος που πιστεύει ότι τα κοινωνικά προβλήματα υπάρχουν ολο τον χρόνο εκτός Ιουλίου Αυγούστου .(περίοδος διακοπών, όλα αναστέλλονται)

Δεν είναι εκείνος που θεωρεί ότι η νεολαία είναι ώριμη , αλλιως θα υπηρξαν τουλάχιστον κοινά εκλογικά αποτελέσματα στην ΕΦΕΕ να τον διαψευσουν.

Δεν είναι εκείνος που θα δεχθεί το επίσημο κόμμα του να έχει συγχρόνως και επιχειρήσεις και αρνείται τον λογιστικό έλεγχο

Δεν είναι εκείνος που θα μπορούσε να πεισθεί από κομμα που θελει να εκπροσωπεί ΜΟΝΟ μια κοινωνική ομάδα γιατί οι άλλες πρέπει να διωχθούν μέχρι εξαφάνισης.

Δεν είναι αυτός που κανει τον νταη στους αστυνομικο αλλα μολις παει στο εξωτερικο καθεται κοτα μπροστα του

Σταματω αλλα εικονα πηρες !!!!

Η.Θ

Καλό το χόρτο;



Γ.Π.Κ. Inspired by Backbencher!

Υ.Γ. 1: Περιττό να θυμίσω ότι το προτιμώ νόμιμο!
Υ.Γ. 2: Ως κατ' επάγγελμα και καθ' έξιν φυσιολόγος υποκλίνομαι στη φύση όταν έχει τα κέφια της.
Υ.Γ. 3: Γιατί όλοι βρίσκουν και εμείς ακόμα το ψάχνουμε;

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Αρχαιοκάπηλοι ????

΄Τις ποάλλες ,πήγα στον μηχανικό έχοντας μια μικρη βλάβη στο αυτοκίνητό μου.Στην είσοδο του συνεργείου του ,είδα αναρτημένο το εξής απόσπασμα λόγου του Ισοκράτη..

"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται , διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία." Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.)
Θα ασχοληθώ, με το ρητό του Ισοκράτη, ή μάλλον με το δήθεν ρητό του Ισοκράτη που πλασάρουν αυτές τις μέρες πολλοί, άλλοι καλοπροαίρετοι και άλλοι ελλαδέμπορες. Πριν συνεχίσω, να ομολογήσω ότι το εύρημα δεν είναι δικό μου· ναι μεν εγώ είχα ψυλλιαστεί ότι η φράση «η δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται» ακούγεται πολύ μοντέρνα, αλλά πριν ανοίξω τα κιτάπια μου με πρόλαβε κάποιος φίλος , που σ’ αυτόν ανήκει ο έπαινος.
Διότι, βλέπετε, ο Ισοκράτης δεν είπε αυτό που έβαλαν στο στόμα του οι πλασιέδες της ελληνοφροσύνης. Το απόσπασμα είναι από τον Αρεοπαγιτικό λόγο του και έχει στο πρωτότυπο ως εξής (ας θυμηθουμε και λιγο την γλωσσα μας):

Οἱ γὰρ κατ' ἐκεῖνον τὸν χρόνον τὴν πόλιν διοικοῦντες κατεστήσαντο πολιτείαν οὐκ ὀνόματι μὲν τῷ κοινοτάτῳ καὶ πραοτάτῳ προσαγορευομένην, ἐπὶ δὲ τῶν πράξεων οὐ τοιαύτην τοῖς ἐντυγχάνουσι φαινομένην, οὐδ' ἣ τοῦτον τὸν τρόπον ἐπαίδευε τοὺς πολίτας ὥσθ' ἡγεῖσθαι τὴν μὲν ἀκολασίαν δημοκρατίαν, τὴν δὲ παρανομίαν ἐλευθερίαν, τὴν δὲ παρρησίαν ἰσονομίαν, τὴν δ' ἐξουσίαν τοῦ ταῦτα ποιεῖν εὐδαιμονίαν, ἀλλὰ μισοῦσα καὶ κολάζουσα τοὺς τοιούτους βελτίους καὶ σωφρονεστέρους ἅπαντας τοὺς πολίτας ἐποίησεν.

Φυσικά, μετάφραση δεν μας χρειάζεται διότι όλοι εμείς οι Έλληνες την έχουμε μία και ενιαία και τρισχιλιετή. Επειδή όμως μπορεί να περάσει και κανείς αλλοδαπός που δεν μετέχει της ημετέρας παιδείας, μεταφράζω πρόχειρα το απόσπασμα:

Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε (ενν. στην εποχή του Σόλωνα και του Κλεισθένη), δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατ’ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν· ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους.

Μ’ άλλα λόγια, ο Ισοκράτης δεν μίλησε για «δημοκρατία που αυτοκαταστρέφεται». Αυτό είναι προϊόν ερμηνείας, για να μην πω προϊόν φαντασίας. Όπως προϊόν φαντασίας, που καμιά σχέση δεν έχει με το πραγματικό ρητό του Ισοκράτη, είναι και η ατάκα ότι η δημοκρατία «κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας». Για άλλη μια φορά, οι ελληναράδες χρησιμοποιούν τους αρχαίους όπως ο μεθυσμένος τον φανοστάτη: όχι για να φωτίσουν το δρόμο τους, αλλά για δεκανίκι που θα στηρίξει τα σαθρά τους επιχειρήματα.
Για να θυμίσω σύντομα τα γεγονότα, στις 10 Δεκεμβρίου(εν μέσω της μίνι αναρχίας) ο Ελεύθερος Τύπος δημοσίευσε πρωτοσέλιδο, με τεράστια γράμματα, και σε μαύρο φόντο, το εν λόγω ρητό
Το ρητό-μαϊμού δεν είναι επινόηση της εφημερίδας· κυκλοφορούσε από παλιά στο Διαδίκτυο. Όμως, η εφημερίδα έσπευσε πολύ πρόθυμα να υιοθετήσει και να προβάλει τη λαθροχειρία, επειδή, όπως πολύ σωστά γράφει ο Ιός «αυτή η φράση-μαϊμού του Ισοκράτη εξυπηρετούσε την πολιτική σκοπιμότητα της στιγμής».
Γιατί το περιστατικό με τον Ισοκράτη-μαϊμού είναι ένα ακόμα από τα πάμπολλα περιστατικά καπηλείας των αρχαίων. Αυτό πάντοτε συνέβαινε, θα μου πείτε. Ίσως, αλλά τα περιστατικά πληθαίνουν. Ειδικά μετά την είσοδο του ΛΑΟΣ στη Βουλή, οι ακροδεξιοί προσπαθούν να πλασαριστούν σαν ιδιοκτήτες ή δικαιωματικοί εκπρόσωποι του αρχαίου ελληνικού πνεύματος. Έτσι, για παράδειγμα, ο βουλευτής Βελόπουλος συνηθίζει να διανθίζει τις αγορεύσεις του με αρχαία ρητά, μερικά από τα οποία είναι υπαρκτά. Την ίδια ώρα, οι τηλεβιβλιοπώλες αδελφοί Γεωργιάδη εκδίδουν αρχαίους με όλες τις σημασίες της λέξης, ενώ ο υιός του Πλεύρη βρίσκει απίθανες ελληνικές ετυμολογίες.
Βλέπετε, η επίκληση των αρχαίων έχει μαγικό αποτέλεσμα. Υπάρχει μια μερίδα του κοινού που πείθεται πολύ εύκολα μόλις ακούσει κάτι αρχαίο, ή κάτι που να μοιάζει με αρχαίο ή που να πλασάρεται για αρχαίο. Κι έτσι ο σύγχρονος κάπηλος δανείζεται αίγλη κι ο ελληναράς βρίσκει στους αρχαίους δεκανίκι για να στηρίξει τα σαθρά επιχειρήματά του.

Ανώνυμε μπες στη Φούσκα

Φίλε Ανώνυμε
(επειδή γίνατε πολλοί διάβασε και θα καταλάβεις αν σε αφορά!),

Αυτά μάλιστα! Αυτά ήταν σχόλια!

Για την ιστορία:
  • Το «άντε και γαμήσου» (το οποίο στις μέρες μας είναι ευχή για όλους μας) πήγαινε στο σχόλιο σου το οποίο (τώρα που κάθεσαι και τα λέμε) ήταν η μόνη αντίδραση που μπορούσε να μου προκαλέσει. Διότι ως κριτική περαστικού το «ti egine re paidia? oloi deksioi eisaste edw mesa?» μου θυμίζει άνθρωπο που εύκολα χρησιμοποιεί ταμπέλες (κάτι σαν γραφιά του Α2 που τραβάει κόκκινες γραμμές στους φακέλους των φαντάρων).
  • Ωστόσο φαίνεται ότι δεν είσαι απλός «ταμπελάκιας» αλλά (ευπρόσδεκτος) προβοκάτορας.
  • Θα μου επιτρέψεις την πικρή διαπίστωση: δεξιοί είμαστε όλοι (ψάξε μέσα σου και θα βρεις και εσύ έναν).
  • Δεν ξέρω αν το έχω κάψει ή έχω τελικά χιούμορ αλλά εσύ έχεις σίγουρα αφού ανακάτεψες τα νούμερα των δικών σου Υ.Γ. Για να μην ψάχνεσαι το Υ.Γ. 5 είναι μέσα στο 4 απλά ξέχασα να διορθώσω την αρίθμηση.
  • Ο Η.Θ. τυγχάνει φίλος μου και μάλιστα καλός όπως και o Backbencher και ο Νίκος και οι άλλοι. Όσο και αν διαφωνώ με τον Η.Θ. υπερασπίζομαι το δικαίωμα του να προκαλεί τις αντιδράσεις μου (και τις δικές σου) όχι μόνο για λόγους αρχής αλλά και για λόγους ουσίας: πριν εγώ γίνω δεξιός οι πρόγονοι μου ήταν κουμουνιστές της αντίστασης, του εμφυλίου και της εξορίας. Θυμάμαι να μου λένε πως το ρόλο του ρουφιάνου ή του χαφιέ κατάφεραν να παίξουν μερικοί από τους πιο ένθερμους συντρόφους τους, ότι στα σπίτια μερικών από τους πιο συνειδητοποιημένους και αμετανόητους δεξιούς βρήκαν καταφύγιο και προστασία ή ότι ήταν ο χωροφύλακας που τους συνόδευε που τους έβαλε το πεντακοσάρικο στην τσέπη όταν η Ελλάς των Ελλήνων και των Χριστιανών τους έστελνε υποχρεωτικές διακοπές. Επέτρεψε μου φίλε Ανώνυμε να πιστεύω ότι ο Η.Θ. και πολλοί από τους δεξιούς, αριστερούς και αναρχο-αυτόνομους τη Φούσκας θα είναι στις «δύσκολες» ώρες από τη σωστή πλευρά. Τώρα ας λένε ότι θέλουν, όταν μπορώ θα τους απαντάω όπως θα μπορούσες να είχες κάνει και εσύ αν αφιέρωνες το χρόνο που χρειάζεται.
  • Στον Η.Θ. δεν απάντησε κανείς μας τόσες μέρες όχι γιατί συμφωνούμε αλλά γιατί είμαστε και γράφουμε στη Φούσκα ενόσω προσπαθούμε να μεγαλώσουμε παιδιά (οι τυχεροί από εμάς – όχι εγώ) και να επιβιώσουμε μέσα στο σύστημα. Μερικοί από μας δεν είμαστε και τόσο αδικημένοι από το σύστημα και πάλι επιμένουμε...
  • Αφού εξαντλήσαμε (και εγώ και εσύ) τα απωθημένα μας με το πήδημα θα σε παρακαλούσα, θα σε προσκαλούσα και θα σε προκαλούσα να κάνεις πράξη την αυτοπροσφορά σου στο Υ.Γ. 2 «να αναλύσουμε το 1»: «ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ, ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΩΑ». Πιστεύω ότι έχεις ενδιαφέροντα πράγματα να πεις και θέλω να τα ακούσω. Ωστόσο αν πιστεύεις στο υστερόγραφο σου (με τα πολλά «γαμώ») τι νόημα είχε το «ti egine re paidia? oloi deksioi eisaste edw mesa?»; Σε κάθε περίπτωση αναμένω.
  • Και για να είναι το πράγμα πιο ενδιαφέρον, αφού κατάφερες τόσο επιτυχημένα να προβοκάρεις και να μας βγάλεις από την μεταβατική απραξία μας εγώ ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗ ΦΟΥΣΚΑ. Από τα δύο τελευταία σχόλια σου νομίζω θα είσαι χρήσιμος και ως «δημιουργός» και ως «προβοκάτορας». Ωστόσο (για να έχεις προειδοποιηθεί) όταν θα κάνεις τον «προβοκάτορα» δεν θα κάνεις τίποτε περισσότερο από αυτό που ο Η.Θ. τόσο επιτυχημένα κάνει ένα χρόνο τώρα, να μας ξυπνάει (για να του απαντήσουμε) όταν χαζεύουμε και να μας ξεπεζεύει από το καλάμι όταν το παρακαβαλάμε. Τότε όμως ο Η.Θ. μπορεί να παραμένει δεξιός αλλά εσύ δεν θα είσαι πλέον ο Ανώνυμος...

Φιλικά,

Γ.Π.Κ.

Υ.Γ. 1: Στα επί προσωπικού δεν απαντάω γιατί αφ’ ενός σε μερικά μπορεί και να έχεις δίκιο και αφ’ ετέρου θα χάσουμε την ουσία με ανούσιες εκτονώσεις.

Υ.Γ. 2: Αν ανταποκριθείς στην πρόκληση τότε το «άντε και γαμήσου» θα έχει πιάσει τόπο ως γνήσια προβοκατόρικη ευχή...




Μια Πρώτη Αντίδραση ... για την χαρά του διαλόγου

Κάθομαι στο άνετο σπίτι μου, που έχτισα στο ωραίο παραθαλάσσιο οικόπεδό μου, ήρεμος, χωρίς να απασχολώ την γειτονιά μου, προσπαθώντας να τα βγάλω πέρα σε μια δύσκολη περίοδο. Τόσο εγώ, όσο και οι δικαιοπάροχοί μου -αιώνες τώρα- ποτέ δεν αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τους λοιπούς εξ αδιαιρέτου συγκύριους του οικοπέδου, οι οποίοι έχτισαν το δικό τους σπίτι στο ιδανικό μερίδιό τους.
Ξαφνικά, κάποιοι πολύ πιο ισχυροί από μένα, μετά από πιέσεις ενός γείτονά μου, αποφασίζουν να παραχωρήσουν το 55% του οικοπέδου μου σε αυτόν, παρά το γεγονός ότι κατείχε μέχρι τότε ποσοστό που δεν υπερέβαινε το 7%.
Αμέσως αντέδρασα, έκανα τα πάντα για να διαφυλάξω την ιδιοκτησία μου, ωστόσο η διένεξη μεταξύ μας έληξε δυο χρόνια αργότερα με καινούριες απώλειες. Τώρα βρισκόμουν σε πιο δεινή θέση, αφού είχα απωλέσει το 78% της γης μου, ενώ τα ¾ της πολυπληθούς οικογένειάς μου εξαναγκάστηκαν σε μετακίνηση. Καινούρια τοπογραφικά συντάχτηκαν, όπου οτιδήποτε υπήρχε στο καταληφθέν οικόπεδό μου μετονομάστηκε, προκειμένου να διαγραφούν οριστικά τα ίχνη μου.
20 χρόνια μετά, ο αδηφάγος «γείτονάς» μου πήρε και το εναπομείναν τμήμα της ιδιοκτησίας μου. Και μάλιστα σε έξι μέρες μόνο!!! Μάλιστα πήρε και τμήματα οικοπέδων από δυο άλλους, όμορους ιδιοκτήτες, κάτι βουναλάκια από τον πρώτο (τα οποία παραμένουν υπό την κατοχή του) και ένα μεγάλο τμήμα από τον άλλον. Ο τελευταίος, λόγω της δύναμής του, κατάφερε και επαναπροσάρτησε στην ιδιοκτησία του το τμήμα αυτό.
Κάποια στιγμή, 15 χρόνια πάνε τώρα, που είχα φτάσει στο ναδίρ της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, συναντήθηκα με τον γείτονα για να επιλύσουμε την διαφορά μας. Ήμουν διατεθειμένος να δώσω γη και ύδωρ και συμφώνησα να πάρω ένα μικρό κομμάτι από αυτά που ήταν δικά μου, έτσι ώστε να ξαναχτίσω το σπίτι μου, να στεγάσω την οικογένειά μου και να προσπαθήσω να ζήσω κι εγώ ομαλά.
Εκεί μου είπαν ότι για να μου παρασχεθεί ένα καθεστώς αυτονομίας σε κάποιες σπιθαμές γης, θα έπρεπε να αναγνωρίσω ότι όλο το υπόλοιπο τμήμα, που σου υπενθυμίζω κάποτε ήταν δικό μου, ανήκει στον γείτονα. Έκανα προσπάθεια, αλλά δεν κατάφερα πολλά μέχρι τώρα. Κάποια τμήματα επέστρεψαν σε μένα. Είμαι μικρός και αδύναμος και οι θέσεις μου δεν έχουν απήχηση στην γειτονιά. Οι φίλοι μου είναι διασπασμένοι, κάποιοι απ’αυτούς μάλιστα αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα με το δικό μου.
Είμαι Παλαιστίνιος. Τα τελευταία 8 χρόνια παλεύω με ότι μέσα διαθέτω τον εισβολέα. Οι εκατέρωθεν απώλειες είναι μια θλιβερή πραγματικότητα. Πριν από 5 χρόνια ο γείτονας αποχώρησε από μια λωρίδα του οικοπέδου. Εν τω μεταξύ η οικογένειά μου, λόγω των προβλημάτων και της διαφωνίας στον τρόπο αντίδρασης, διασπάστηκε. Οι ακραίες φωνές επικράτησαν.
Σου γράφω γιατί τις τελευταίες 20 μέρες, δέχομαι επίθεση. Και δεν με νοιάζει για μένα, είναι όμως που χτυπάνε τα παιδιά μου, τις γυναίκες μου, είναι που δεν αφήνουν την γειτονιά να μου στείλει φαγητό και φάρμακα. Είναι που πεθαίνω αποκλεισμένος, αβοήθητος και μόνος.
Και πολύ φοβάμαι ότι αυτό θα βοηθήσει τους ακραίους της οικογένειάς μου να στρογγυλοκάτσουν στην κορυφή της οικογενειακής πυραμίδας. Και η βία θα συνεχιστεί.
Παραφράζοντας αυτά που γράφτηκαν παρακάτω:
Τι περιμέναμε να κάνουν οι Παλαιστίνιοι? Να τους χτυπούνε και να σιωπούν. Η διεθνής κοινότητα σιωπούσε και ανεχόταν την κατάσταση με περισσή υποκρισία περί δικαίου (μαζί και τα αδέκαστα αριστερά κόμματα).

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Ανωνύμου του Έλληνος...

Δεν έχω ανακάμψει από το 2008 και δυσκολεύομαι να τοποθετηθώ μέσα στο 2009. Κάτι τα κατάλοιπα του παρελθόντος, κάτι η «στραβή» είσοδος του 2009, δεν ξέρω τι μου συμβαίνει.

Από τους ομό-Φουσκους ζητάω πίστωση χρόνου προς ανασύνταξη δυνάμεων. Θα κλειστώ μερικές μέρες ακόμα στον εαυτό μου και θα επανέλθω (σαν το παλιό σκίτσο στο «Ποντίκι» για τον Αυριανιστή που θα επανέλθει και θα ...).

Ωστόσο, από την μανδραγόρεια φάση μου με ξύπνησε η είδηση ότι στη Φούσκα εμφανίστηκαν και πληθαίνουν οι Ανώνυμοι.

Να υποθέσω ότι πλέον μας διαβάζουν και άλλοι εκτός από εμάς; Πλάκα θα έχει!

Αν κρίνω από το περιστασιακό και το απαίδευτο των σχολίων πρόκειται για περαστικούς και όχι για συστηματικούς επισκέπτες. Ο ένας μπέρδεψε τις γιαγιάδες (η δική μου είναι επώνυμη, Ανδρονίκη την λένε και βλέπει καθαρά προς το μέλλον, όπως Karamanlis, από την ιστορία της στο Ε.Α.Μ. αμφιβάλλω αν και στα 88 της θα καθόταν να την «μαγκώσουν» τα Μ.Α.Τ.), ο άλλος βάζει ταμπέλες σε ότι δεν του γουστάρει (ναι! όλοι δεξιοί είμαστε εδώ, αν δε σου γουστάρει τράβα αλλού), ο παλιότερος (ο οποίος μοιάζει με ανώνυμο φίλο προβοκάτορα) σχολιάζει ασύντακτα και ανορθόγραφα τις λογοτεχνικές μας επιδόσεις και την πρωτοτυπία μας.

Μήπως πλάκωσαν αναγνώστες (αυτοί οι 2-3 ανώνυμοι) και είναι καιρός εμείς να την κάνουμε;

Είχε και η μοναξιά τα μεγαλεία της!

Φιλικά,

Γ.Κ.

Υ.Γ. 1: Είμαι και εγώ δεξιός γιατί παρά τους μη αποδεκτούς από εμένα (πολιτικά και ηθικά) συμψηφισμούς του Η.Θ. έχει δίκιο στην διαπίστωση του: αποτελεί διαρκή παθογένεια της αριστεράς η συχνά κοντόφθαλμη και μυωπική προσέγγιση των διεθνών θεμάτων. Το γεγονός ότι το Ισραήλ τελεί εν αδίκω και έχει ξεπεράσει κάθε όριο (με όρους πολιτικούς, στρατιωτικούς, ιστορικούς, ανθρωπιστικούς και διεθνούς δικαίου) δεν καθαγιάζει αυτόματα καμία Χαμάς και καμία εξτρεμιστική κίνηση από την Παλαιστινιακή πλευρά (αν και μπορεί να την ερμηνεύει). Ωστόσο, φίλε Η.Θ. το αυτό ισχύει και αντίστροφα: κανένας πύραυλος δεν καθαγιάζει την σφαγή αμάχων και παιδιών (μπορεί όμως να την ερμηνεύει).

Υ.Γ. 2: Είμαι και εγώ δεξιός γιατί δεν αναγνωρίζω σε κανέναν αριστερό το τεκμήριο της πολιτικής ή ηθικής αθωότητας (λεπτομέρεια: δεν το αναγνωρίζω σε κανέναν άνθρωπο, ούτε σε μένα).

Υ.Γ. 3: Είμαι και εγώ δεξιός γιατί αναγνωρίζω το δικαίωμα της κριτικής μόνο σε αυτούς που το κατέκτησαν παράγοντας, δημιουργώντας και ανοίγοντας διάπλατα τις πόρτες στην κριτική. Οι παρατηρητές, οι απαίδευτοι και αυτοί που δεν συνηθίζουν να συνεισφέρουν καλά θα κάνουν να μείνουν παρατηρητές μέχρι (παρατηρώντας) να μάθουν πως μπορούν να συνεισφέρουν. Τότε η κριτική τους (όσο σκληρή και να είναι) θα είναι ευπρόσδεκτη γιατί δεν θα την χαρακτηρίζει η αβελτηρία του καφενέ και του χαβαλέ.

Υ.Γ. 4: Φύσει και θέσει είμαι άνθρωπος που προτιμάει τους χαμηλούς τόνους. Δεν με ενοχλεί η κριτική αν και η εύστοχη κριτική με αρρωσταίνει (μέχρι να εξαλείψω τα αντικειμενικά αίτια της). Ωστόσο αυτού του είδους η εύκολη κριτική που συνηθίζεται από πολλούς «ανώνυμους» στην μπλογκόσφαιρα αλλά και πολύ κόσμο σε καφενέδες, πεζοδρόμια και τηλεοράσεις με αηδιάζει. Είναι πολύ ευκολότερο να κρίνεις παρά να δημιουργείς. Και καλώς ή κακώς οι περισσότεροι κριτικοί (σε όλες τις σφαίρες της ανθρώπινης δραστηριότητας) είναι αποτυχημένοι δημιουργοί. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι: κάποιοι είναι ταγμένοι για δημιουργοί κάποιοι για κριτικοί. Να ένας ακόμα λόγος που είμαι και εγώ δεξιός.

Υ.Γ. 6: Backbencher και Νίκο, έχει πιο πολύ πλάκα αν το σχόλιο του Ανώνυμου ήρθε παρά το γεγονός ότι διάβασε όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις (που κάποιες εξ αυτών - νομίζαμε - θα μας έσωζαν ως «δήλωση μετανοίας» προς αριστερό κριτή)!

Υ.Γ. 7: Υποκλίνομαι στον πλούτο της Δημοτικής: πως λέγεται στην καθαρεύουσα το «άντε και γαμήσου» ώστε να έχει την ίδια λεκτική και εννοιολογική αξία;

Υ.Γ. 8: Τα υστερόγραφα ήταν η ανάρτηση (και ανάποδα)...

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Η Άλλη Όψη των Πραγμάτων ... για την χαρά του διαλόγου

Ο έτερος backbencher της Φούσκας, Η.Θ., μου έστειλε το κείμενο που ακολουθεί. Αναμένω αντιδράσεις...
Η υποκρισία εστέφθη βασίλισσα στην Γάζα
Τα media καταδυναστεύουν την σκέψη μας με την παλαιή λογική ότι αυτός που κλαίγεται έχει δίκιο , αυτός που πέφτει , πάντοτε είναι συμπαθής , αυτός που δέρνεται είναι το θύμα
Είναι έτσι ? ΟΧΙ αλλά πουλαει , και δυστυχώς υιοθετείται από τους πολιτικους (που γνωρίζουν ) και τα αριστερά κόμματα που θέλουν υποκριτικά να διατηρούν ένα ανθρώπινο πρόσωπο που δεν εχουν
Όλοι αυτοί βασίζονται ότι η μνήμη του Έλληνα είναι ρηχή και η ιστορική του γνώση ισχνή.
Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι . Κανείς δεν ήθελε να δημιουργηθεί το κράτος του Ισραήλ , όμως έγινε, από εκεί και πέρα οι Παλαιστίνιοι με τον αείμνηστο Αραφάτ , την αλφαταχ τότε έδωσαν αγώνες και κέρδισαν λίγα , αλλά κέρδισαν . Μια δεκαετία πριν κατανόησαν ότι πρέπει να συνυπάρξουν με τους Εβραίους .
Η Γάζα γνώρισε μια ανάπτυξη οικονομική (εξαγωγές λουλουδιών , φρούτων κλπ) που άρχισε να αυξάνεται το βιοτικό επίπεδο των Παλαιστίνιων. Αυτό δεν άρεσε στους Ισλαμιστές που είναι ορκισμένοι εχθροί των Εβραίων.
Μεθόδευσαν και πέρασαν στην Γάζα με την Χαμας (Ισλαμιστές της Αιγύπτου) που εδειξε ανθρώπινο πρόσωπο στην αρχή στις οικονομικά αδύνατες μάζες (οικονομική βοήθεια με αντάλλαγμα τα παιδιά να πηγαίνουν σε Ισλαμικά σχολεία).Κατάφεραν να κερδίσουν τις εκλογές και αμέσως έπεσαν οι μάσκες. ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ εκτόξευαν πυραύλους σε κατοικημένες περιοχές του Ισραήλ με την λογική ότι δεν θέλουν να συνυπάρξουν με τους Εβραίους.Αυτη η ιστορία των πύραυλων κρατούσε δυο συνεχή χρόνια.
Τι περιμέναμε να κάνουν οι Ισραηλινοί ? Να τους χτυπούν και να σιωπούν .Η διεθνής κοινότητα σιωπούσε και ανεχόταν την κατάσταση με περισσή υποκρισία περι δικαιου (μαζυ και τα αδέκαστα αριστερά κόμματα)
Τώρα που έσκασε το θέμα όλοι μιλανε για σφαγές αμάχων για τους κακούς εβραίους
Ειδικά τα αριστερά κόμματα περιέργως στηρίζουν την Χαμας έστω και αν γνωρίζουν καλά ότι οι Ισλαμιστές δεν πιστεύουν σε βασικές ελευθερίες του ατόμου πόσον μάλλον της γυναίκας που λιθοβολείται εάν ζητήσει να μορφωθεί.
Περισσή υποκρισία . Μήπως ίσχυε ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου . Αυτό κάνουν οι αριστεροί. Τρέχουν πίσω από τους Αμερικανούς και γίνονται φίλοι με τους αντίπαλους τους. Έχει γίνει πλέον αυτοσκοπός , να μας το πουν.
Ειλικρινά φοβάμαι ότι είναι αλήθεια
Ασχολούνται οι αριστεροί με την Γενοκτονία στο Σουδάν ΟΧΙ γιατί δεν έχουν εμπλοκή οι αμερικανοί. Το καθεστώς εκεί έχει διώξει από την γη τους 2,5 έκατ πολίτες εξοπλίζοντας ισλαμικές νομαδικές φυλές που τους βιάζουν , τους καίνε , τους διώχνουν από την γη τους γιατί πιστεύουν ότι υπάρχουν πετρελαιαικα κοιτάσματα. Που είναι τα media , που είναι οι λόγιοι αριστεροί ανθρωπιστές ? Πουθενά.
Που είναι ο Αλαβανος η Παπαρηγα αφαντοι.
Στην παλαιστινη πηγε η Παπαρηγα στο Σουδαν δεν παει (δεν πουλαει)
ΟΥΕ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ , ΟΥΕ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ
Η.Θ.

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

Πρωτη Αναρτηση......

(αυτή η ανάρτηση γράφεται εν θερμώ...)

Θα ειδατε το σχετικο βιντεο οπου μια γιαγια μετατρεπεται σε διελκυστίνδα μεταξυ διαδηλωτων και ΜΑΤ. Απορω λοιπον, πόσο μυαλό , πόση εκπαίδευση , πόσο βαθεία γνώση του νομικού συστήματος χρειαζεται για να κατανοησεις ποτε μια γιαγια δεν αποτελει απειλη για την ευταξια και την ευνομια της χωρας....
Ολα αυτα ομως ειναι πιθανα στην χωρα των πολυχρωμων μπατσων.
Στην χωρα οπου καποιοι αστυνομικοι ειναι ντυμενοι στα μπλε , αλλοι στα πρασινα , αλλοι στα μαυρα , εκπροσωποι του Κρατους , ενος Κρατους χωρις ενιαιο προσωπο προς τον πολιτη, ενος Κρατους που την ωρα της "συλληψης ", οπως στο βιντεο , κρυβεται πισω απο μια μασκα αεριων, ακομα και οταν διαπραγματευεται.....

(/αυτή η ανάρτηση γράφεται εν θερμώ...)

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

2009

μεσα απο τα βαθη της ψυχης μου ,θελω να ευχηθω σε ολους τους συνταξιδιωτες ,υγεια-αγαπη-προοδο-ειρηνη και ας ομορφυνουμε την γη με τις μικρες μας ευαισθησιες...

"http://www.youtube.com/watch?v=AWl45J8XI-E"