Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Η Ανώνυμη Δεξιά (του Κυρίου)

Οι αντιδράσεις δεν φαίνεται ότι θα τελειώσουν τόσο γρήγορα. Για το σχόλιο του ανώνυμου περί δεξιών, έλαβα χθές και δημοσιεύω την απάντηση του Η.Θ.
Νιώθω ότι πρέπει κι εγώ, συντασσόμενος με τον ΓΠΚ, να προσκαλέσω τον ανώνυμο στην φούσκα. Σε περιμένουμε αγαπητέ.
Απάντηση προς ΑΝΩΝΥΜΟ από Η.Θ

Εύλογη η απορία σου εάν είμαστε όλοι δεξιοί

Θα μπορούσες όμως – Παρακαλώ-να κανείς μια βουτιά στο μορφωτικό σου υπόβαθρο και βοηθούμενος από την καλλιέργεια σου να μας δώσεις τον δικό σου όρο του ΔΕΞΙΟΥ

Εγώ θα σε βοηθήσω στο τι δεν είναι ο δεξιός

Δεν είναι ψευτοκουλτουργιαρης που η Ελληνικη ιστορια για αυτόν ξεκινά μετά το 1974 με το πολυτεχνείο και δεν τον αγγιζει ότι στην Αλβανια σκοτωθηκαν 11,000 στρατιωτες για να ειμαστε σημερα ελευθεροι

Δεν είναι αυτός που υποφέρει από χρόνια λεξιπενία, που σε όλα τα κειμενα του θα συναντήσεις συχνά το «ενάντια» «αποδοκιμάζω» «συμπαρίσταμαι» «καταγγελω» , και άλλες τετοιες λεξεις κενές νοηματος , μονο εντυπώσεις

Δεν είναι αυτος που πιστεύει ότι τα κοινωνικά προβλήματα υπάρχουν ολο τον χρόνο εκτός Ιουλίου Αυγούστου .(περίοδος διακοπών, όλα αναστέλλονται)

Δεν είναι εκείνος που θεωρεί ότι η νεολαία είναι ώριμη , αλλιως θα υπηρξαν τουλάχιστον κοινά εκλογικά αποτελέσματα στην ΕΦΕΕ να τον διαψευσουν.

Δεν είναι εκείνος που θα δεχθεί το επίσημο κόμμα του να έχει συγχρόνως και επιχειρήσεις και αρνείται τον λογιστικό έλεγχο

Δεν είναι εκείνος που θα μπορούσε να πεισθεί από κομμα που θελει να εκπροσωπεί ΜΟΝΟ μια κοινωνική ομάδα γιατί οι άλλες πρέπει να διωχθούν μέχρι εξαφάνισης.

Δεν είναι αυτός που κανει τον νταη στους αστυνομικο αλλα μολις παει στο εξωτερικο καθεται κοτα μπροστα του

Σταματω αλλα εικονα πηρες !!!!

Η.Θ

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα χορέψω στον δικό σου ρυθμό:

Δεξιός είναι αυτός που συγχέει δυο εντελώς διαφορετικά νεοελληνικά έπη, με μοναδικό σκοπό την υποβάθμιση του ενός (βλ. πολυτεχνείο), βάζοντας ταμπέλες (ψευτοκουλτουργιάρης (sic)) σε όσους δεν "διαβάζουν" την ιστορία όπως ο ίδιος θέλει.

Δεξιός είναι αυτός που δεν υπάρχουν στα κείμενά του λέξεις όπως "ενάντια", "αποδοκιμάζω", "συμπαρίσταμαι", "καταγγέλω" και άλλες τέτοιες λέξεις γεμάτες νόημα, περιεχόμενο και δράση. Λέξεις που καταφάσκουν στην ίδια την ζωή. Κυρίως όμως δεξιός είναι το κύτταρο της κοινωνίας που υποτάχθηκε, που δεν αμφισβητεί, που δέχεται μοιρολατρικά οποιαδήποτε κατάσταση.

Δεξιός είναι αυτός που πιστεύει ότι δεν δικαιούνται όλοι (ακόμα και οι επαναστάτες) έναν μήνα ξεκούραση!!!

Δεξιός είναι αυτός που χαρακτηρίζει την νεολαία ανώριμη, επειδή οι φοιτητικές παρατάξεις του συστήματος (ΔΑΠ ΠΑΣΠ ΠΣΚ) δεν εκδίδουν κοινά αποτελέσματα.

Δεξιός είναι αυτός που βλέπει οικονομικές ατασθαλίες μόνο στα άλλα κόμματα και όχι για το δικό του.

Δεξιός είναι εκείνος που ξυπνάει με τον φόβο μιας κοινωνικής ανατροπής. Μήπως χάσει τα κεκτημένα και εξαφανιστεί.

Ο δεξιός κάθεται σούζα μπροστά στον μπάτσο και εντός και εκτός συνόρων.

Σταματώ. Εσυ πήρες εικόνα?

Ανώνυμος (όχι ο γνωστός)

ΓΙΩΡΓΟΣ είπε...

Επώνυμος(Η.Θ.) - Ανώνυμος(όχι ο γνωστός) σημειώσατε Χ.

Η συνέχεια στις οθόνες σας.

Γ.

Υ.Γ. Όλα καλά αυτά που γράφεις αλλά εκείνο το "Δεξιός είναι αυτός που πιστεύει ότι δεν δικαιούνται όλοι (ακόμα και οι επαναστάτες) έναν μήνα ξεκούραση!!!" ήταν θεϊκό! Επίδομα αδείας για επαναστάτες; Καλό ακούγεται!

Ανώνυμος είπε...

φίλε μάλλον δεν κατάλαβες το σχόλιό μου, με το οποίο προσπάθησα να αντικρούσω, κάνοντας βουτιά στο μορφωτικό μου υπόβαθρο, τα 7 σημεία της ανάρτησης.
Και δεν το κατάλαβες για τους εξής λόγους:
1. Πουθενά στο σχόλιό μου δεν αναφέρω (ούτε καν υπαινίσσομαι) ότι μπορώ να διαβάσω την ιστορία πιο σωστά από άλλους. Ακριβώς το αντίθετο έγραψα.
2. Το σχόλιο είχε ως στόχο να δώσει μια ερμηνεία του όρου ΔΕΞΙΟΣ, σύμφωνα με τα 7 σημεία της ανάρτησης. Μοιραία, συνεπώς, οι 7 παράγραφοι θα ξεκίναγαν με τις λέξεις ΔΕΞΙΟΣ ΕΙΝΑΙ.
Άποψη εξέφρασα, αν δεν σου αρέσει καλό θα ήταν να την αντικρούσεις επί της ουσίας, όχι με ψόγους περί δήθεν ταμπελοποίησης.
3. Έχεις κάθε δικαίωμα να αμφισβητείς το έπος του Πολυτεχνείου. Είναι δικαίωμά σου. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί προβαίνεις στην δήλωση αυτή. Εξήγησέ το μας σε παρακαλώ.
4. Καταγγέλω κι εγώ όσους κάθονται.
5. Όσο κι αν σε ξενίζει λυπάμαι κι εγώ και συμπαραστέκομαι στον μπάτσο που χτυπήθηκε.

Το θέμα φίλε δεν είναι αν πολλοί Έλληνες έχουν αυτην την εικόνα για τους δεξιούς στην Ελλάδα, αλλά αν η εικόνα αυτή αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα ή όχι.

Τέλος η ταύτιση του "δεξιού" με τον "συντηρητικό" δεν είναι δικό μου δημιούργημα, αλλά διδάσκεται σε όλες τις πανεπιστημιακές σχολές πολιτικών επιστημών στον κόσμο. Έχεις αντίθετη άποψη;
Η προσωπική σου ιδαίτερη σχέση με την αλήθεια τι λέει για το θέμα αυτό;
Το τελευταίο είναι ψευτοκουλτουριάρικο αστειάκι.

Ανώνυμος (όχι ο γνωστός)

Ανώνυμος είπε...

μια ώρα σκέψης και παρουσιάζεσε με τέτοιο κείμενο!!
Στην πρώτη απάντησή μου, σου είπα ότι μαλλον δεν κατάλαβες το σχόλιό μου. Τώρα το επιβεβαίωσα. Αν έκανες τουλάχιστον τον κόπο να το ξαναδιαβάσεις ........
Επιπλέον με την τελευταία απάντησή σου με έβαλες σε σκέψεις για τον αν έχεις κατανοήσει και την ανάρτηση, την οποία προσπαθείς να υπερασπιστείς.
Τί συμβαίνει με σένα;;;;;


1. Την εξέγερση του Πολυτεχνείου την χαρακτήρισα "έπος", διότι στη σύγχρονη λεξικογραφία με την έννοια αυτή αναφερόμαστε σε πράξη ηρωική και μεγαλόπνοη. Κατά την άποψή μου το γεγονός του Πολυτεχνείου ήταν ένα ΕΠΟΣ. Είπαμε αν διαφωνείς είναι δικαίωμά σου.
Ωστόσο πες μας και αν συμφωνείς με την φράση
------Δεν είναι ψευτοκουλτουργιαρης που η Ελληνικη ιστορια για αυτόν ξεκινά μετά το 1974 με το πολυτεχνείο και δεν τον αγγιζει ότι στην Αλβανια σκοτωθηκαν 11,000 στρατιωτες για να ειμαστε σημερα ελευθεροι-------
στην οποία κατά την άποψη μου εμπεριέχεται μια αυθαίρετη ανάγνωση της ιστορίας. Αυθαίρετη διότι συγκρίνει δυο εντελώς διαφορετικά ιστορικά γεγονότα, θέλοντας να υποβαθμίσει το ένα από αυτά. Συγγνώμη που το επαναλαμβάνω - ξέρω τσαντίζεσαι - αλλά αυτή είναι η άποψή μου. Ελπίζω να μην με μαλώσεις πάλι, ούτε να με χαρακτηρίσεις ξανά άνθρωπο με "άσχημα γνωρίσματα".

2. Είπαμε εξέφρασα την άποψή μου για τον ΔΕΞΙΟ - σε σχέση με την ανάρτηση -.
Είπαμε αν διαφωνείς να την αντικρούσεις επί της ουσίας, όχι με ψόγους περί δήθεν ταμπελοποίησης.
Κι εσύ τι κάνεις?? Αντί να απαντήσεις επί της ουσίας με εγκαλείς για ρατσισμό???
Ένδεια επιχειρημάτων νομίζω λέγεται αυτό.
Αν θες να γράψεις "τις δεξιές αμφισβητήσεις σου" κάντο. Δικό σου είναι το βλογ. Εγώ σου είπα -εύχομαι να το καταλάβεις κάποια στιγμή- έγραψα μόνον σε σχέση με την ανάρτηση.

3. Είπαμε έπος είναι μια ηρωική πράξη - ένα ηρωικό ιστορικό γεγονός. Άποψή μου, μην με μαλώσεις!!!!!

4. Καταγγέλω αυτούς που κάθονται. Μα φίλε αυτός που κάθεται κάνει διακοπές όλο τον χρόνο. Τι άλλο περίμενες να πω????

5. Χαίρομαι όταν χαίρεσαι, χαρά μου!!!

6. Φαντάζομαι ότι διαθέτεις την ελάχιστη νοημοσύνη για να μην πιστεύεις ότι θα μπορούσα να αναπτύξω τις βασικές μου θέσεις για την ελληνική πραγματικότητα σε ένα σχόλιο.
Ο ρατσισμός ξεχείλισε???? Ηρεμία, αυτοσυγκράτηση, αναπνοές !!! Γιατί τόσα νεύρα???

7. Επιμένεις ότι έχεις κάποια προσωπική ιδιαίτερη σχέση με την άλήθεια; Κι εγώ που νόμιζα ότι συζητάμε σοβαρά τόση ώρα!!!!!!!


Χορεύω σε επικύνδινο ρυθμό;
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΩ

Ανώνυμος (όχι ο γνωστός)

Ανώνυμος είπε...

pros ηθ εροτισι 1= σκλεπου που εχεισ ψαρεψει κ γιατι ! χιχιχι - εροτισι 2= ποσα τι κ γιατι απιδια εχει ο σακος !χιχιχι εροτισι 3 κ σταματο γιατι δε με λενε σταματη =ι κοτα εκανε τι χινα ι ο λαγος τιν παπια !!! αν κουρασα τον ηθ το συ -ζητω για 1 συ- γνωμη οπα χτυπα το κντο χιχιχι- το αλογο μου ειναι με τισ 2μετρες 4 αδες με καλουν για κοφι -περνω το β ιαγρα μου κ σασ χερετοοοοοοοοοοοο

Ανώνυμος είπε...

όταν κάποιος δεν έχει επιχειρήματα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δυο δρόμους. την σιωπή και τις βρισιές.
εσύ διάλεξες τον δεύτερο.
είπαμε δικαίωμά σου.
η ουσία πάντως παραμένει.
δεν έχεις επιχειρήματα.

Ανώνυμος είπε...

αγαπητε ανωνυμε με προσεβαλεις αλλα θα το ξεπερασω - οχι δεν επροκειτε για βρισιες -απλα απλες ερωτησεις εκανα ο αμοιρος ταπεινος ξε φουσκοτος . αμα το μαθει η σκλεπου πιπερι στο στομα χιχιχιχι - ανωνυμε γιατι παλι μου θυμιζεις ενα επωνυμο :) αβ ονειρα γλυκα γιατι με αυτα που αποκαλεις βρισιες σκλεπου δεν προκειτε να δεις χιχιχι aaaaaaaaaaaarivederci romaaaaaa-

Ανώνυμος είπε...

α στα ονειρα μου θα εχω ανοικτο το ψαραδικο θα μου εχουν μεινει μονο σκλεπουδες αλλα φοβαμε οτι δεν θα εχο πελατι τον ΙΘ αλλα μοναχα κατι παπουδες ! μα τι λεο ο που .αβ

Ανώνυμος είπε...

Το αχόλιό μου ήταν η απάντηση στον ΟΤΗΟΝ ΤΗE BAKBENCER, δεν είχε σχέση με σένα.

Ανώνυμος είπε...

Ειρωνία αμφιβόλου ποιότητας. Χιούμορ χαμηλής στάθμης.
Η ουσία παραμένει. Επιχείρημα ΔΕΝ χρησιμοποιήθηκε.
Γιατί????
Και τέλος πάντων ο συντάκτης της ανάρτησης γιατί δεν αντέδρασε σε όσα γράφτηκαν???? Δεν μπορεί μήπως να υπερασπιστεί τις απόψεις του???? η' εξουσιοδότησε εσένα να απαντάς α.α.????
Φιλοσοφικά ερωτήματα που δεν θα τύχουν απαντήσεως.
Να θυμάσαι (γιατί δεν πρόκειται να επανέλθω αν δεν απαντήσεις επί της ουσίας - χωρίς συνθήματα και βρισιές) ότι πρέπει να μάθεις να είσαι ανεκτικός στην αντίθετη άποψη. Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να απεμπλέξεις το μυαλό σου από την αστεία ιδέα ότι έχεις κάποια προσωπική ιδιαίτερη σχέση με την αλήθεια.
Τα λέμε εκ νέου αν αποφασίσεις να κάνεις διάλογο.

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει, αυτή είναι απάντηση ωραία. Αντάξια του ψευδώνυμού σου. Τώρα αποσαφήνισες της θέση σου, ήσουν κρυστάλλινος και καθαρός. Μπράβο.
Θα έλεγα ότι η διένεξή μας, με έκανε να σε συμπαθήσω. Ωστόσο θα σε παρακολουθώ, θα παρεμβαίνω, θα ασκώ κριτική όπου νομίζω ότι χρειάζεται και μην τσαντίζεσαι γι'αυτό. Άλλωστε δική σου πρωτοβουλία και επιλογή ήταν να εκθέτεις δημόσια τις απόψεις σου. Και για την επιλογή αυτή, πρέπει να ξέρεις ότι θα υποστεί κριτική.

Όσο για τον "πιο έξυπνο από σένα", που προδικάζεις ότι δεν θ'απαντήσει τι να πω!!!!!
Λευκή πετσέτα το λέμε στο μποξ.
Τα ξαναλέμε, σε συμπάθησα.

Ανώνυμος είπε...

"Σε σχέση με τη σφαγή των αμάχων (που κανείς δεν μπορεί να πει ότι δεν έχει δει τουλάχιστον δέκα παιδάκια κατακρεουργημένα καθισμένος αναπαυτικά μπροστά στην TV του), δεν με ενδιαφέρει πώς συμπεριφέρεται η Ευρώπη και κάποιοι άλλοι.
Εμένα με απασχολεί τι γίνεται εδώ, στη χώρα μας. Πώς αντιδρούν οι απλοί άνθρωποι και κυρίως η νεολαία μας. Και φυσικά πάνω απ’ όλα αυτοί που πήραν μέρος στα γεγονότα του περασμένου Δεκέμβρη, που άλλοι τα ονόμασαν «έκρηξη» κι άλλοι «επανάσταση». Το αθώο αίμα που χύνεται στη γειτονιά μας... οι ανελέητοι βομβαρδισμοί και οι βόμβες φωσφόρου που καίνε τις σάρκες προκαλώντας αφόρητους πόνους είναι το κριτήριο για την ψυχική υγεία ή για την γήρανση και τον μαρασμό ενός λαού. Κι απ’ ό,τι είδαμε έως τώρα από τις αντιδράσεις τόσο του λαού μας όσο και των πάσης φύσεων εκπροσώπων, πρωτοποριών και παλληκαράδων της φράσης, βγαίνει το συμπέρασμα ότι έχουμε μπει πια στη φάση της αναισθησίας, της αφασίας, του κοινωνικού μαρασμού των πάντων (με ελάχιστες εξαιρέσεις) από τη βάση ως τις κορυφές
Το να υπερασπίζομαι τα δικαιώματά μου και να παλεύω γι’ αυτά είναι αυτονόητο και αποτελεί μια βασική κοινωνική μας κατάκτηση. Δεν παύει όμως ο αγώνας αυτός να είναι «εγωιστικός» από την άποψη ότι εξυπηρετεί τα στενά προσωπικά συμφέροντα ενός πολίτη είτε μιας ομάδας πολιτών. Δεν έχει μέσα του το στοιχείο της αλληλεγγύης, που ταυτίζεται συχνά με την προσωπική θυσία για τον άλλον, δηλαδή το πέρασμα από το Εγώ στο Εμείς, που μονάχα αυτό οδηγεί ένα Λαό σε αποφάσεις και ενέργειες ικανές να τον ανυψώσουν στο επίπεδο της ιστορικής ευθύνης που μονάχα αυτή τον κατατάσσει ανάμεσα στους ζωντανούς και ενεργητικούς Λαούς, άξιους να καθορίζουν οι ίδιοι τη μοίρα τους. Χωρίς αυτό το στοιχείο της συλλογικής υπέρβασης δεν μπορεί να είμαστε παρά ένα άθροισμα ατόμων ασύνδετων μεταξύ τους, που ο καθένας κοιτάζει τον εαυτό του και φυσικά αδιαφορεί για ό,τι γίνεται γύρω του, αφού ουσιαστικά δεν τον ενδιαφέρει ούτε για το τι γίνεται στην ίδια του τη χώρα, όπως συμβαίνει στη σημερινή Ελλάδα.
Το γεγονός ότι πίσω από τα εγκλήματα των Ισραηλινών βρίσκεται η αμέριστη βοήθεια των ΗΠΑ, δεν φαίνεται να επηρεάζει την κοινή γνώμη. Αντιθέτως τώρα, με την έναρξη της θητείας του Ομπάμα, υπάρχει μια γενική συστράτευση των πάσης φύσεως διαμορφωτών της συλλογικής σκέψης, οι οποίοι σε όλους τους τόνους βρίσκουν ευκαιρία να καταδικάσουν τις σχέσεις μας με την Ρωσία, με σκοπό να μας οδηγήσουν στην 100% πειθαρχική επαναφορά μας στο άρμα των ΗΠΑ.
Τι σημασία είχαν, αλήθεια, μερικές χιλιάδες θύματα ενός λαού β΄ κατηγορίας, όπως αντιμετωπίζουν οι ΗΠΑ και το Ισραήλ τους Παλαιστίνιους… Ίσως λοιπόν το γεγονός αυτό του φόβου ή της λαγνείας απέναντι στην υπερδύναμη, να εξηγεί κατά κάποιο τρόπο αυτή την εκκωφαντική σιγή των αμνών, ανθρώπων του πνεύματος, επιστημόνων, καλλιτεχνών, κοινωνικών στελεχών και πολιτικών μπροστά στο νέο έγκλημα των ΗΠΑ-Ισραήλ κατά της ανθρωπότητας. Σαν να λένε «είμαστε φρόνιμα παιδιά και μετανοιώνουμε για το αμαρτωλό μας παρελθόν».
Εμείς όμως, δηλαδή η Ορχήστρα, οι καλλιτέχνες που συμμετέχουν στην συναυλία-εκδήλωση και ο Δήμος Περιστερίου δεν έχουμε μετανοήσει. Για άλλη μια φορά δεν πρόκειται να «συμμορφωθούμε προς τας υποδείξεις». Παραμένουμε πιστοί στην ιστορία μας και στους αγώνες του Λαού μας ενάντια στον πόλεμο και στους εχθρούς της Ειρήνης. Είμαστε λίγοι. Πάρα πολύ λίγοι. Όμως αυτό δεν γίνεται για πρώτη φορά. Γιατί πιστεύουμε ότι στα βάθη του Λαού μας υπάρχει πάντα αναμμένη η φλόγα που όσο κι αν την εμποδίζουν, δεν μπορεί παρά να ξανάρθει η μέρα που θα λάμψει, όπως συνέβη τόσες και τόσες φορές στην ιστορία του τόπου μας."

Αθήνα, 18.1.2009
Μίκης Θεοδωράκης

το δικταμο