Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Απάντηση σε Σχόλια

Αγαπητέ ΑΝΩΝΥΜΕ

Η απάντηση ενός που υπερασπίζεται το σύστημα όπως έξυπνα συμπέρανες είναι η εξής.
Πράγματι είμαι πενηντάρης, αλλά διατηρώ το ελάττωμα να φέρομαι και να γράφω με όρια που καθορίζονται από την αγωγή μου.
Όσο για το βολεμένος δημόσιος υπάλληλος έπεσες διάνα εάν αφαιρέσουμε τα εξής.
Στα γεγονότα του Πολυτεχνείου ήμουν στο τότε Πανεπιστήμιο Πατρων στην Κορίνθου και έζησα από κοντά τις εξελίξεις με τα θετικά και αρνητικά
Έχω άποψη γιατί έχω εμπειρία
Μετά αρκετά χρόνια στο εξωτερικό με εμπειρία τραυματισμού από σφαίρα στο Μπέλφαστ εάν γνωρίζεις τι γινόταν εκεί το 1976
Συνεχίζω με αποστολή στο Ελ-Καντιρ έξω από την Καζαμπλάνκα που είχε αντάρτικο
Ταξίδια τουλάχιστον 5,400 ώρες στον αέρα από Μακάο (κοίτα τον χάρτη), Χονκ Κονκ, Κινα Μέχρι τις λίμνες του Καναδά και από Νορβηγία μέχρι Ινδία
Στην δε Ρωσία στο τέλος του καθεστώτος σε αποστολή αγοράς ακίνητων στην κόκκινη πλατεία όταν οι κομουνιστές ξεπουλούσαν τα πάντα για το δολάριο.
Το τι επάγγελμα κάνω δεν αφορά κανένα αλλά να γνωρίζεις ότι έχω αποφοιτήσει από δυο πανεπιστημιακές σχολές.
Όμως πρέπει να συμπεράνεις όλη σου η ζωή είναι μια ημέρα από την δική μου
Ακόμα κατάλαβες ότι αυτοί που γράφουν στο μπλογκ δεν είναι απαραίτητα του δικου σου βεληνεκούς .
Κε Νίκο που παρενέβης διαιτητικά στην προσβολή του ΑΝΩΝΥΜΟΥ άφησε τον
Έχει δικαίωμα να εκτίθεται
Αλλά λεβέντη μια πινελιά αγωγής στο γράψιμο σου, πίστεψε με θα βοηθούσε

Η.Θ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε φιλαράκο πόσα θες για να μας πεις τι πίνεις... και καλά κάνεις και δε μας δίνεις. Αλήθεια πουλάω ένα Walter PPK αν ξέρεις τι είναι και ενδιαφέρεσαι, σε καλή τιμή. Πιες μια Vodka Martini, Shaken, Not Stirred, σκέψου το και βάλε post...
Β.Ρ.
...τις γνωστής αλυσίδας καυσίμων

Ανώνυμος είπε...

Για την αγωγή σου μην παιδεύεσαι, την έχω καταλάβει…
Το ότι είχες μια ζωή όπως οι ταινίες του james bond, μας έπεισες...
…το αν είσαι τελικά και δημόσιος υπάλληλος δεν πιάσαμε ακόμα…
Τις εξελίξεις όπως τις έζησες στο παράρτημα μπορείς να μας τις εξηγήσεις λίγο?
τις κάνεις λίγο πιο λιανά?
Τι έκανες? Έδινες κόσμο στην χωροφυλακή?
Και στην Καζαμπλάνκα, βάζω στοίχημα, εναντίον των ανταρτών θα ήσουνα….(το ελ καντίρ είναι δίπλα στο καχραμάν?)
Με τόσες ώρες στην πλάτη σου, πάρε κάτι να σε βοηθήσει με το jet lag…
Πρόλαβες κι έκανες και real estate? Μα, ποιος είσαι, ο ρουσσόπουλος?
Κανας δημοσιοσχετίστας της κακιάς ώρας θα είσαι με τέτοιες παπαριές που γράφεις….
Τι να πώ για την ζωή σου…Πολύ άγχος ρε παιδί μου για να τα κάνεις όλα αυτά…
Όσο για αυτούς που γράφουν εδώ μέσα, σίγουρα το βεληνεκές σου δεν το πιάνουν με τίποτα…
εσύ είσαι πυρηνικό βλήμα μπροστά τους…
Φίλε Νίκο ποιος είσαι, ο Καζναφέρης?
Λεβέντη ανώνυμε α β να πας να παρακολουθήσεις μαθήματα καλλιτεχνίας, για να μπορέσεις κάποια στιγμή να ζωγραφίζεις με την αγωγή σου, όπως ο η θ…

μφχ
Το δίκταμο

Ανώνυμος είπε...

καλημερα σε ολους επιστρεφοντας απο επαρχια ταξιδι θα πω τις βλακειες μου ως συν ηθος . αβ:)