Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Ανώνυμε μπες στη Φούσκα

Φίλε Ανώνυμε
(επειδή γίνατε πολλοί διάβασε και θα καταλάβεις αν σε αφορά!),

Αυτά μάλιστα! Αυτά ήταν σχόλια!

Για την ιστορία:
  • Το «άντε και γαμήσου» (το οποίο στις μέρες μας είναι ευχή για όλους μας) πήγαινε στο σχόλιο σου το οποίο (τώρα που κάθεσαι και τα λέμε) ήταν η μόνη αντίδραση που μπορούσε να μου προκαλέσει. Διότι ως κριτική περαστικού το «ti egine re paidia? oloi deksioi eisaste edw mesa?» μου θυμίζει άνθρωπο που εύκολα χρησιμοποιεί ταμπέλες (κάτι σαν γραφιά του Α2 που τραβάει κόκκινες γραμμές στους φακέλους των φαντάρων).
  • Ωστόσο φαίνεται ότι δεν είσαι απλός «ταμπελάκιας» αλλά (ευπρόσδεκτος) προβοκάτορας.
  • Θα μου επιτρέψεις την πικρή διαπίστωση: δεξιοί είμαστε όλοι (ψάξε μέσα σου και θα βρεις και εσύ έναν).
  • Δεν ξέρω αν το έχω κάψει ή έχω τελικά χιούμορ αλλά εσύ έχεις σίγουρα αφού ανακάτεψες τα νούμερα των δικών σου Υ.Γ. Για να μην ψάχνεσαι το Υ.Γ. 5 είναι μέσα στο 4 απλά ξέχασα να διορθώσω την αρίθμηση.
  • Ο Η.Θ. τυγχάνει φίλος μου και μάλιστα καλός όπως και o Backbencher και ο Νίκος και οι άλλοι. Όσο και αν διαφωνώ με τον Η.Θ. υπερασπίζομαι το δικαίωμα του να προκαλεί τις αντιδράσεις μου (και τις δικές σου) όχι μόνο για λόγους αρχής αλλά και για λόγους ουσίας: πριν εγώ γίνω δεξιός οι πρόγονοι μου ήταν κουμουνιστές της αντίστασης, του εμφυλίου και της εξορίας. Θυμάμαι να μου λένε πως το ρόλο του ρουφιάνου ή του χαφιέ κατάφεραν να παίξουν μερικοί από τους πιο ένθερμους συντρόφους τους, ότι στα σπίτια μερικών από τους πιο συνειδητοποιημένους και αμετανόητους δεξιούς βρήκαν καταφύγιο και προστασία ή ότι ήταν ο χωροφύλακας που τους συνόδευε που τους έβαλε το πεντακοσάρικο στην τσέπη όταν η Ελλάς των Ελλήνων και των Χριστιανών τους έστελνε υποχρεωτικές διακοπές. Επέτρεψε μου φίλε Ανώνυμε να πιστεύω ότι ο Η.Θ. και πολλοί από τους δεξιούς, αριστερούς και αναρχο-αυτόνομους τη Φούσκας θα είναι στις «δύσκολες» ώρες από τη σωστή πλευρά. Τώρα ας λένε ότι θέλουν, όταν μπορώ θα τους απαντάω όπως θα μπορούσες να είχες κάνει και εσύ αν αφιέρωνες το χρόνο που χρειάζεται.
  • Στον Η.Θ. δεν απάντησε κανείς μας τόσες μέρες όχι γιατί συμφωνούμε αλλά γιατί είμαστε και γράφουμε στη Φούσκα ενόσω προσπαθούμε να μεγαλώσουμε παιδιά (οι τυχεροί από εμάς – όχι εγώ) και να επιβιώσουμε μέσα στο σύστημα. Μερικοί από μας δεν είμαστε και τόσο αδικημένοι από το σύστημα και πάλι επιμένουμε...
  • Αφού εξαντλήσαμε (και εγώ και εσύ) τα απωθημένα μας με το πήδημα θα σε παρακαλούσα, θα σε προσκαλούσα και θα σε προκαλούσα να κάνεις πράξη την αυτοπροσφορά σου στο Υ.Γ. 2 «να αναλύσουμε το 1»: «ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ, ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΩΑ». Πιστεύω ότι έχεις ενδιαφέροντα πράγματα να πεις και θέλω να τα ακούσω. Ωστόσο αν πιστεύεις στο υστερόγραφο σου (με τα πολλά «γαμώ») τι νόημα είχε το «ti egine re paidia? oloi deksioi eisaste edw mesa?»; Σε κάθε περίπτωση αναμένω.
  • Και για να είναι το πράγμα πιο ενδιαφέρον, αφού κατάφερες τόσο επιτυχημένα να προβοκάρεις και να μας βγάλεις από την μεταβατική απραξία μας εγώ ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗ ΦΟΥΣΚΑ. Από τα δύο τελευταία σχόλια σου νομίζω θα είσαι χρήσιμος και ως «δημιουργός» και ως «προβοκάτορας». Ωστόσο (για να έχεις προειδοποιηθεί) όταν θα κάνεις τον «προβοκάτορα» δεν θα κάνεις τίποτε περισσότερο από αυτό που ο Η.Θ. τόσο επιτυχημένα κάνει ένα χρόνο τώρα, να μας ξυπνάει (για να του απαντήσουμε) όταν χαζεύουμε και να μας ξεπεζεύει από το καλάμι όταν το παρακαβαλάμε. Τότε όμως ο Η.Θ. μπορεί να παραμένει δεξιός αλλά εσύ δεν θα είσαι πλέον ο Ανώνυμος...

Φιλικά,

Γ.Π.Κ.

Υ.Γ. 1: Στα επί προσωπικού δεν απαντάω γιατί αφ’ ενός σε μερικά μπορεί και να έχεις δίκιο και αφ’ ετέρου θα χάσουμε την ουσία με ανούσιες εκτονώσεις.

Υ.Γ. 2: Αν ανταποκριθείς στην πρόκληση τότε το «άντε και γαμήσου» θα έχει πιάσει τόπο ως γνήσια προβοκατόρικη ευχή...




4 σχόλια:

Νίκος είπε...

Ρε συ backbencher αυτό πως σου'ρθε τώρα;
Τρελή φαντασία!!!

ΓΙΩΡΓΟΣ είπε...

Σύμπτωση:
είμαι εδώ με την Βιβή και ψάχνουμε βοτάνια (με τη φουκαριάρα τη μάνα μου!) στο Ίντερνετ. Το δίκταμο δεν μας χρειάστηκε ακόμα (αγριάδα, γένια καλαμποκιού και λίγη βαλεριάνα θα "γιάτρευαν" με "παραδοσιακό τρόπο" τις πληγές μας).

Ακούω φωνές, τα βάζω με ανεμόμυλους αλλά έχω ακόμα πολλούς άλλους να τα βάλω μαζί τους πριν αρχίσω να τα βάζω με την πάρτη μου...

Αγνοώ την προέλευση του αυτοφυούς βοτάνου που επισκέφθηκε τη Φούσκα αλλά ο Backbencher κάτι μπορεί να ξέρει...

Νίκος είπε...

Μαλάκες κόψτε την πλάκα.
Θα με τρελάνετε κι έχω τρία ανήλικα να μεγαλώσω. Τι συμβαίνει?

ΓΙΩΡΓΟΣ είπε...

Επισκέπτομαι τη Φούσκα...
...και ακούω φωνές.

Το γεγονός ότι όλοι οι agent provocateur μοιάζουν γνωστοί οφείλεται στην γοητευτική ομοιότητα της προβοκάτσιας!

Ωστόσο η διαπίστωση παραμένει:
....

"γίναμε πολλές"
(φανερές και κρυφές)

ΓΠΚ

Υ.Γ. Ρε Νίκο, ξενυχτάω που ξενυχτάω, να σου κάνω το 4-7 με τον μικρό;