Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

Εχει ακομα την δουλεια του...

ΜΠρΑθ 511/2008
(Ασφαλιστικά μέτρα)

Πρόεδρος: Δ. Γαβαλάς,
Δικηγόροι: Κ. Πλεύρης, Ν. Δημητρακόπουλος, Δικ. Αντιπρόσωπος ΝΣΚ


Από το συνδυασμό των διατάξεων των άρθρων 731, 732 και 692 παρ. 4 ΚΠολΔ
προκύπτει ότι το δικαστήριο έχει το δικαίωμα να διατάξει, ως ασφαλιστικό
μέτρο, κάθε πρόσφορο κατά την κρίση του μέτρο που επιβάλλεται από τις
περιστάσεις και αποσκοπεί στην εξασφάλιση ή τη διατήρηση του δικαιώματος ή τη
ρύθμιση της κατάστασης υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα τηρηθεί ο κανόνας της
διάταξης του άρθρου 692 παρ. 4, με την οποία ορίζεται ότι τα ασφαλιστικά
μέτρα δεν πρέπει να συνίστανται στην ικανοποίηση του δικαιώματος, του οποίου
ζητείται η εξασφάλιση ή διατήρηση. Σκοπός δηλαδή των ασφαλιστικών μέτρων
είναι να τεθεί σε προσωρινή λειτουργία η επίδικη σχέση και όχι να κριθεί
οριστικά η έννομη σχέση (βλ. Π. Τζίφρα, Ασφαλιστικά Μέτρα, 1985, σελ. 270
επ.).

Με την υπό κρίση αίτηση ο αιτών εκθέτει ότι το βιβλίον της ... υπό τον
τίτλον "...", ηγοράσθη από το Υπουργείο Πολιτισμού, διετέθη στις σχολικές
βιβλιοθήκες και απεστάλη στον Ελληνισμό άλλων χωρών.

Οτι το βιβλίο αυτό έχει κείμενα πορνογραφικά και ακατάλληλα για τα παιδιά.
Ζητά λοιπόν για τους αναφερόμενους στην κρινόμενη αίτηση λόγους, να διατάξει
το Δικαστήριο την προσωρινή απόσυρση από τις σχολικές βιβλιοθήκες του ως άνω
βιβλίου, μέχρις ότου εκδικασθεί η τακτική αγωγή του προς οριστική απόσυρση
του παραπάνω βιβλίου. Η αίτηση αυτή παραδεκτά και αρμόδια εισάγεται προς
εκδίκαση ενώπιον του παρόντος Δικαστηρίου κατά την διαδικασία των
ασφαλιστικών μέτρων (άρθρο 686 ΚΠολΔ) και είναι νόμιμα στηριγμένη στις
διατάξεις των άρθρων 682 παρ. 1, 683 έως 703, 732 και 693 παρ. 4 ΚΠολΔ, και
πρέπει επομένως να ερευνηθεί περαιτέρω και ως προς την ουσιαστική της
βασιμότητα, ερήμην των δευτέρας και τρίτου των καθ` ων οι οποίοι κλήθηκαν
νομότυπα και εμπρόθεσμα για την σημερινή δικάσιμο αλλά δεν εμφανίσθησαν
ενώπιον του Δικαστηρίου.

Από όλα τα νομίμως προσκομιζόμενα και επικαλούμενα έγγραφα, πιθανολογήθηκαν
τα ακόλουθα:

Το βιβλίο της ... υπό τον τίτλον "..." αγοράσθηκε από το Υπουργείο
Πολιτισμού και διετέθη στις σχολικές βιβλιοθήκες. Επίσης το βιβλίο αυτό
απεστάλη (sic) και σε Ελληνες του Εξωτερικού. Το βιβλίο αυτό, όπως προκύπτει
και από μία απλή ανάγνωσή του, περιέχει σαφώς κείμενα πορνογραφικά και
χυδαία. Τα αναφερόμενα στην αίτηση, αποσπάσματα του βιβλίου, είναι κείμενα
που βρίθουν από βωμολοχίες και αισχρές εκφράσεις.

Το περιεχόμενο του εν λόγω βιβλίου κάθε άλλο παρά παιδαγωγικό είναι. Τα
κείμενα του βιβλίου αυτού δεν έχουν σχέση με την λογοτεχνία αλλά με την
πορνογραφία. Οι παιδικές ψυχές πρέπει να έρχονται σε επαφή όχι απλώς με την
λογοτεχνία, αλλά με την παιδική λογοτεχνία, καθόσον κάποιο κείμενο μπορεί να
έχει λογοτεχνική αξία δεν σημαίνει όμως ότι έχει και παιδαγωγική αξία.

Η λογοτεχνία αναφέρεται σε ενήλικες, ενώ η παιδική λογοτεχνία αναφέρεται
στις αγνές παιδικές ψυχές, που ο θεάνθρωπος Χριστός τις ανέδειξε σε πρότυπο
για τους ενήλικες με τη θεϊκή ρήση του "εάν δεν γίνετε σαν τα παιδιά βασιλεία
Θεού δεν θα κληρονομήσετε".

Στις σχολικές βιβλιοθήκες δεν πρέπει να υπάρχουν απλώς λογοτεχνικά βιβλία,
αλλά παιδαγωγικά βιβλία που να συντελούν στην ηθική και πνευματική αγωγή των
παιδιών και όχι απλώς το να τους παρέχουν ξερές γνώσεις καθόσον όπως έλεγε ο
μεγάλος παιδαγωγός Pestalotsi (σ. Μ.Β.: εννοεί τον J.H. Pestalozzi): "Προτιμώ
παιδαγωγό με αγάπη για τα παιδιά παρά παιδαγωγό με τυπικές γνώσεις που δεν
διαμορφώνουν την ψυχή των παιδιών".

Το Σύνταγμα της Ελλάδος (άρθρο 16 παρ. 2) αναφέρει ότι η παιδεία έχει σκοπόν
την ηθική και πνευματική αγωγή των Ελλήνων και την ανάπτυξη της εθνικής και
θρησκευτικής συνειδήσεως". Το επίδικο βιβλίο δεν συμβάλει στον παραπάνω
Συνταγματικό σκοπό.

Το ότι το βιβλίο αυτό έλαβε κάποιο κρατικό βραβείο, αυτό δεν σημαίνει
τίποτε, άλλωστε δεν έλαβε βραβείο παιδαγωγικής, αλλά κάποιο βραβείο που
μάλλον δεν τιμά τα μέλη της επιτροπής αυτής. Η χυδαιότητα, η βωμολοχία και η
πορνογραφία δεν πρέπει ποτέ να βραβεύεται και κυρίως να κοσμεί τις σχολικές
βιβλιοθήκες. Η πορνογραφία πρέπει να καταδικάζεται οπουδήποτε και αν υπάρχει.

Υπάρχουν έντυπα και έγκριτες εφημερίδες που κυκλοφορούν σήμερα στην Ελλάδα,
που ανεξαρτήτως πολιτικών τοποθετήσεων δεν περιέχουν σχεδόν ποτέ άσεμνες
φωτογραφίες, με κείμενα πορνογραφικά και χυδαία. Χαρακτηριστικά παραδείγματα
αποτελούν οι εφημερίδες "......" και "........." οι οποίες στα κείμενά τους,
ουδέποτε πορνογραφικές εκφράσεις ούτε αισχρές φωτογραφίες που διεγείρουν το
γενετήσιο ένστικτο.

Τα σχολικά βιβλία οφείλουν να συντελούν στην ψυχοπνευματική καλλιέργεια των
παιδιών και όχι να τα ωθούν στο να χρησιμοποιούν λέξεις και εκφράσεις χυδαίες
και πρόστυχες ή αλλιώς όπως λέγεται εκφράσεις του "πεζοδρομίου".

Επίσης τα σχολικά βιβλία πρέπει να είναι "απολιτικά" δηλαδή να μην έχουν
καμμία όσον είναι δυνατόν πολιτική χροιά, θέσεις που διαπνέονται από
φανατισμό και μισαλλοδοξία δεν πρέπει να υπάρχουν στα σχολικά βιβλία, καθόσον
ο αντιχριστιανισμός, ο αντιπατριωτισμός και ο αντικομμουνισμός δεν έχουν θέση
στα σχολικά βιβλία.

Τα σχολικά βιβλία πρέπει να εμπνέουν στα παιδιά την ηθική αγνότητα, την
αγάπη για τη θρησκεία και την πατρίδα, απαλλαγμένα όμως τα ανωτέρω από
πολιτικές και κομματικές ιδεολογίες και προκαταλήψεις, αφού άλλωστε η
θρησκεία αφορά όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως πολιτικών τοποθετήσεων και η
αγάπη για την πατρίδα δεν κάνει πολιτικές διακρίσεις.

Η Πολιτεία και η Δικαιοσύνη, οφείλουν να προστατεύουν τα παιδιά από την
ανηθικότητα και την διαφθορά των ενηλίκων.

Η αγάπη και η φροντίδα για την ψυχική προστασία των παιδιών, πρέπει να είναι
πρωταρχικός σκοπός της παιδείας, κατά την ταπεινή άποψη του υπογράφοντος την
παρούσα απόφαση Δικαστού, ο οποίος πριν γίνει δικαστής υπήρξε εκπαιδευτικός
λειτουργός (καθηγητής κοινωνιολογίας). Βεβαίως οι απόψεις για την θρησκεία,
την πατρίδα, την οικογένεια και την ηθική διαφέρουν από λαό σε λαό, σύμφωνα
με την κουλτούρα, τις παραδόσεις και τις κοινωνικές και ηθικές δομές τους.

Διάφορες ομάδες ανθρώπων που αυτοαποκαλούνται "προοδευτικοί" θεωρούν κάθε τι
"παλαιό" ως "συντηρητικό" (sic) και "οπισθοδρομικό" και ονομάζουν τις απόψεις
και τις ιδεολογίες που δεν σέβονται ως "σκοταδισμό" και "οπισθοδρόμηση".
Είναι εύκολο να υβρίζεις και να χαρακτηρίζεις άσχημα τις θέσεις και τις
απόψεις που δεν συμφωνείς, είναι όμως δύσκολο να αποδείξεις την ορθότητα των
απόψεων που υποστηρίζεις.

Αν ερευνήσουμε το παρελθόν και το παρόν τότε θα εξακριβώσουμε εάν έχουν
πρόοδο, τι είναι πρόοδος και τι συντελείται με την πάροδο των χρόνων και των
αντιλήψεων.

Κάποτε στην Ελλάδα, πριν από σαράντα χρόνια, με το "εφάπαξ" αγόραζες σπίτι,
σήμερα δεν αγοράζεις ούτε την πόρτα του σπιτιού, και σε λίγο δεν θα υπάρχει
ούτε το εφάπαξ, αυτό είναι πρόοδος;

Κάποτε στην Ελλάδα είχε 80% δάσος, σήμερα έχουν καεί ολόκληρα πανέμορφα δάση
όπως της Πεντέλης, του Ταίναρου, της Ολυμπίας, του Γράμμου και είναι σήμερα
καμμένες εκτάσεις, αυτό είναι πρόοδος; Κάποτε οι περισσότεροι νέοι πήγαιναν
στην Εκκλησία, για να πλησιάσουν την αλήθεια, η οποία δεν είναι ιδεολογία, ή
οποιαδήποτε άλλη αντίληψη, αλλά αλήθεια, ως και ζωή είναι μόνον ο Κύριος Ημών
Ιησούς Χριστός, σήμερα η νεολαία καταλήγει στα αναμορφωτήρια και σαπίζει από
την χρήση των ναρκωτικών αυτό είναι πρόοδος;

Κάποτε η γυναίκα ασχολείτο κυρίως με την ανατροφή των παιδιών της σήμερα
διαπαιδαγωγούν και ανατρέφουν τα παιδιά οι γκουβερνάντες και οι beisiter
(sic). Αυτό είναι πρόοδος;

Κάποτε οι σύζυγοι δεν χώριζαν μολονότι υπήρχαν σοβαροί λόγοι, σήμερα
χωρίζουν με το παραμικρό και χωρίς ουσιαστική αιτία. Αυτό είναι πρόοδος;

Κάποτε τα παιδιά έτρωγαν σπιτικό φαγητό, τώρα τρώνε επιβλαβή έτοιμα και
πλαστικά φαγητά. Αυτό είναι πρόοδος;

Κάποτε η ατμόσφαιρα, η θάλασσα και η φύση ήταν πεντακάθαρα, σήμερα είναι
μολυσμένα αυτό είναι πρόοδος;

Κάποτε τα παιδιά τιμούσαν την σημαία, σήμερα, ευτυχώς σε ελάχιστες
περιπτώσεις καίνε την σημαία, αυτό είναι πρόοδος;

Κάποτε τα κορίτσια των Ανατολικών "πρώην σοσιαλιστικών χωρών" εργαζόντουσαν
στα εργοστάσια, σήμερα εργάζονται στους οίκους ανοχής της Δυτικής Ευρώπης,
αυτό είναι πρόοδος;

Σήμερα, διαστρέφονται και οι μεγαλύτερες ιστορικές αλήθειες και
αποσιωπούνται πανθομολογούμενες πραγματικότητες, όπως επί παραδείγματι,
μαθαίνουν τα παιδιά ότι τους Γερμανούς, οι οποίοι μόνοι τους, πολέμαγαν
γενναία με όλο τον κόσμο, τους νίκησαν οι Αγγλοαμερικάνοι, οι οποίοι και στο
άκουσμα της λέξεως "Γερμανοί" τρεπόντουσαν σε φυγή, ενώ η αναμφισβήτητη
πραγματικότητα είναι ότι αν δεν υπήρχε το "Στάλινγκραντ" θα ήταν ακόμη εδώ οι
Γερμανοί. Σήμερα παίζονται κινηματογραφικές ταινίες για τα εγκλήματα των
Γερμανών κατά των Εβραίων, αλλά αποκρύπτονται και αποσιωπούνται τα εγκλήματα
των Εβραίων κατά των Παλαιστινίων, και τα εγκλήματα των "συμμάχων" κατά των
Γερμανών, όπως π.χ. στη Δρέσδη, που οι σύμμαχοι βομβάρδισαν και έκαψαν
χιλιάδες γυναικόπαιδα.

Σήμερα όλοι οι "προοδευτικοί", "μοντέρνοι" και "ψευτοκουλτουριάρηδες" μιλούν
και γράφουν απαξιωτικά και περιφρονητικά για τους βασιλείς και την
βασιλευομένη Δημοκρατία, ενώ επιμελώς αποκρύπτουν ότι τα κράτη με την
καλλίτερη κοινωνική πολιτική και κοινωνικές παροχές όπως η Σουηδία, η
Νορβηγία και η Δανία είναι "βασίλεια".

Κάποτε με χίλιες (1.000) δραχμές αγόραζες τα πάντα, σήμερα με τρία (3) ευρώ
τι μπορείς να αγοράσεις; Σήμερα, ο Ελληνικός λαός είναι βυθισμένος στα
δάνεια, και στους τόμους των Τραπεζών (δάνειο για σπίτι, για αυτοκίνητο, για
σπουδές, εορτοδάνεια κ.λπ.). Αυτή είναι οικονομική πρόοδος της κοινωνίας;

Τα παραπάνω σημειώθηκαν, σαν απάντηση του όρου "πρόοδος" και του
χαρακτηρισμού "προοδευτικός", και εάν η σημερινή πραγματικότητα είναι η
περιγραφόμενη παραπάνω τότε σαφέστατα πρέπει να είμεθα κατά της
αυτοαποκαλούμενης "προόδου", η οποία άλλωστε και στον τομέα της ηλεκτρονικής
τεχνολογίας, προσπαθεί να αποστερήσει και το πολυτιμότερο δώρο του θεού στον
άνθρωπο, δηλαδή την προσωπική ελευθερία, με τα κινητά, τις φωτογραφίσεις, τις
βιντεοσκοπήσεις και τις κάμερες που παρακολουθούν πλέον όχι μόνο τις δημόσιες
συναθροίσεις αλλά και τους εργαζόμενους στο χώρο της εργασίας τους (π.χ.
Σούπερ Μάρκετ).

Επανερχόμενοι, στο θέμα της ηθικής, η απαγόρευση ενός ασέμνου βιβλίου δεν
αποτελεί πράξη λογοκρισίας όπως δεν είναι λογοκρισία η οποιαδήποτε απαγόρευση
στα παιδιά να διαβάζουν βιβλία που τα ωθούν σε άσχημες συνήθειες και κακές
πράξεις όπως ναρκωτικά, κλοπές, πορνεία κ.λπ.

Ακόμη και η τιμωρία πολλές φορές είναι ωφέλιμη για τα παιδιά, όπως τονίζουν
οι μεγαλύτεροι παιδαγωγοί, όπως για παράδειγμα, είναι καλλίτερο και
επιβάλλεται να δώσουμε στο παιδί μία επίπληξη ή ελαφριά σωματική τιμωρία όταν
πάει να βάλει το δάκτυλο του στην πρίζα του ηλεκτρικού ρεύματος παρά να μη τα
επιπλήξουμε, να βάλει το δάκτυλο στην πρίζα και να σκοτωθεί.

Η απαγόρευση ενός βιβλίου από τα αναγνωστέα βιβλία για τα παιδιά δεν
σημαίνει ταυτόχρονα ότι καταδικάζεται το βιβλίο, το οποίο μπορεί για τους
ενήλικους να είναι ενδιαφέρον, καθόσον υπάρχουν βιβλία λογοτεχνίας τα οποία
ωφελούν τους μεγάλους (ενήλικες) αλλά η τυχόν ανάγνωση τους μπορεί να βλάψει
την ανώριμη παιδική ψυχή.

Το συγκεκριμένο βιβλίο "..." περιέχει φράσεις άσεμνες και χυδαίες, και δεν
αρμόζει να διαβάζεται από παιδιά, γιατί δεν συντελεί στον εμπλουτισμό του
λεξιλογίου τους, αυτό δεν σημαίνει ότι το εν λόγω βιβλίο δεν είναι ενδιαφέρον
για τους ενήλικες, του οποίου βιβλίου η συγγραφέας ... μπορεί να είναι κατά
τα λοιπά μια αξιόλογος συγγραφέας και λογοτέχνης.

Επομένως, η υπό κρίση αίτηση, πρέπει να γίνει δεκτή ως και ουσιαστικά
βάσιμη, να διαταχθεί η προσωρινή απόσυρση από τις σχολικές βιβλιοθήκες του
βιβλίου της ... "...", μέχρις ότου εκδικασθεί η αγωγή του αιτούντος, περί
οριστικής αποσύρσεως του ως άνω βιβλίου.

[Δέχεται την αίτηση.]

το blog elawyer εκανε γνωστη αυτην την αποφαση σε μεσα απο αυτη την αναρτηση

1 σχόλιο:

Νίκος είπε...

Αγαπητέ wgibson,

στην ανάρτηση της Πέμπτης 17-4-2008 με τίτλο "Φως, νερό, τηλέφωνο. Οικόπεδο με δόσεις ...", αναρτήθηκε η φοβερή απόφαση ΜονΠρωτΑθ 511/2008.

Το πρόβλημα κατά την άποψή μου δεν είναι ότι κάποιος "έχει ακόμα την δουλειά του", αλλά ότι ο αιτών συνεχίζει ανενόχλητος και ατιμώρητος να κηρύττει τις ρατσιστικές εμμονές του. Και αυτό είναι ένα πρόβλημα όχι ενός δικαστηρίου, αλλά ολόκληρης της κοινωνίας μας και, ακόμα περισσότερο, του πολιτισμού μας.

Πρόσφατα, άλλωστε, το Εφετείο Αθηνών τον απάλλαξε από τις κατηγορίες του αντιρατσιστικού νόμου 927/1979. Αντιγράφω από το κστηγορητήριο αποσπάσματα του βιβλίου:

- «Έτσι θέλουν οι Εβραίοι. Διότι μόνον έτσι καταλαβαίνουν: εντός 24 ωρών και εκτελεστικό απόσπασμα»

- «Ξυπνήστε. Οι επίβουλοι Εβραίοι σκάπτουν τον τάφον των Εθνών. Ξυπνήστε και ρίξατέ τους μέσα, διότι τους αξίζει»

- «Φταίει ο πολιτισμένος κόσμος που ανέχεται τα διεθνή παράσιτα που λέγονται Ιουδαίοι.φθάνει η ώρα των αντιποίνων»

- «Εβραίος και άνθρωπος είναι έννοιες αντιφατικές δηλαδή η μία αποκλείει την άλλη»

- «Η όλη των εγκληματική συμπεριφορά δικαιολογεί τας πράξεις των Ναζί εναντίον των και κάτι περισσότερον. Τας δικαιώνει»,

- «Η ιστορία της ανθρωπότητος θα καταλογίση στον Αδόλφο Χίτλερ τα εξής: Δεν απήλλαξε, ενώ ηδύνατο την Ευρώπη από τους Εβραίους» κ.λπ ,

- «Τους καταφρονούμε δια την ηθικήν των, δια την θρησκείαν των, δια τας πράξεις των, που όλα μαζί αποδεικνύουν ότι είναι υπάνθρωποι»

- (κάτω από φωτογραφία του Άουσβιτς): «Καλώς κάνουν και διατηρούν το στρατόπεδον εις καλήν κατάστασιν, διότι ουδείς γνωρίζει τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον»

- «δεν μπορώ να ανέχομαι τους δολοφόνους, ληστάς, βιαστάς, παράσιτα, διαφθορείς της ελεεινής Εβραίλας να συκοφαντούν τους υπερόχους Εθνικοσοσιαλιστάς»

- «Το ΖΥKLON B δεν ήτο παρά ένα δηλητηριώδες αέριον χρήσιμον δια τας απεντομώσεις των στρατοπέδων συγκεντρώσεως όλα τα άλλα είναι παραμύθια της προπαγάνδας»

- «Η Εβραική πτωματολογία στην περίπτωση του Άουσβιτς απεδείχθη εξ αρχής ψευδεστάτη»

- «Απελευθερωθείτε από την Εβραικήν προπαγάνδα, που σας εξαπατά με τα ψεύδη περί στρατοπέδων συγκεντρώσεως, θαλάμων αερίων, «φούρνων» και τα άλλα παραμύθια του ψευτο-ολοκαυτώματος..»

Και εις άλλα, με υγεία!!!