Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Service

O Scarface γράφει (κυριολεκτικά και μεταφορικά).

Σε μια πειραματική κλινική που εκτελεί ανθρώπινες εργασίες service ο ήρωας μας έχει συνέντευξη με τον επικεφαλής επιστήμονα για να δηλώσει τα τυχόν προβλήματα που παρουσιάζει ο οργανισμός του.
- για πες μας κύριε έχετε κάνει πολλά χιλιόμετρα?

- δεν είναι θέμα τα χιλιόμετρα γιατρέ, είναι ότι έχουν γίνει σε κακοτράχαλους δρόμους τα περισσότερα από αυτά.

- Από τρακαρίσματα τι έχουμε?

- Κοιτάχτε , έχω τρακάρει αρκετές φορές για να πω την αλήθεια.
Θυμάμαι μια φορά που είχα χωρίσει με μια γυναίκα που γούσταρα, τότε ένιωσα σαν σε μετωπική με νταλίκα. Έγινα σμπαράλια.
Άλλη μια φορά θυμάμαι που είχα καρέ της ντάμας στο flop και αφού έπαιξα τα ρέστα μου, με «είδε» ένα γίδι που έβγαλε str8 flush στο river και κάθισα να τον κοιτάζω ψιθυρίζοντας «είδα έναν άντρα να πέφτει όμως δεν πρόλαβα να κάνω ευχή». Τότε ένοιωσα σαν να κάθομαι οκλαδόν στις ράγες του τρένου και ένα γιγάντιο τρένο να έρχεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα πάνω μου.
Άρχισα να μετράω ανάποδα και πέσανε τα φώτα, ξέρετε πρόβλημα στα ηλεκτρικά.
- Μόνο αυτά έχεις.?

- Αυτά είναι παραδείγματα γιατρέ , έχω πολλά τέτοια…

- Τι καύσιμα βάζεις?

- Ότι βρω ,κυρίως junk oil.

- Έχεις κάνει μετατροπές και πειράγματα?

- Ε, όσο να ναι το έχω πειράξει το μηχάνημα πολλές φορές , αλλά είχα κάτι τελικές απίστευτες γιατρέ, που να στα λέω, ούτε εγώ δεν τα πίστευα αυτά που έκανα.

- Παραβάσεις έχεις, πρόστιμα κλπ ?

- Έχω βαφτίσει το κόκκινο στο σηματοδότη, βαθύ πράσινο και περνάω πάντα. Δεν σταματάω ποτέ, μια φορά επίσης ήμουν σε ένα αδιέξοδο είδα την ταμπέλα μπροστά μου αλλά εγώ πάτησα γκάζι και έφυγα στον γκρεμό, χα χα , γαμώ τις φάσεις. Δεν μπορούσα να σταματήσω όμως ήμουν αποφασισμένος.

- Και στην καθημερινή χρήση… τι χιλιόμετρα κάνεις?

- Τις καθημερινές , α χα , αυτό και αν είναι κάτι που πρέπει να σας πω. Ξέρετε αυτές τις 8-10 ώρες που είμαι στην δουλειά αισθάνομαι ότι δεν κάνω καθόλου χιλιόμετρα ή για να είμαι ακριβής αισθάνομαι λες και είμαι μποτιλιαρισμένος στο Κηφισό και πηγαίνω νεκρά – πρώτη, πρώτη-νεκρά μες στο καυσαέριο.
Πόσο να αντέξει αυτή η μηχανή, δεν θα έχει πάθει ζημιά τόσα χρόνια με τέτοια χρήση?
Τι λέτε γιατρέ διορθώνετε η κατάσταση.?

- Χμμμ, νομίζω ότι ίσως χρειαστεί να προβούμε σε ολική αντικατάσταση της μηχανής σας. Κανονικά είσαι για απόσυρση, να το ξέρεις.

- Συμφωνώ , κάνε με καινούργιο doc.
- Aπό τον εγκέφαλο της μηχανής θα σβήσουμε τα πάντα θα κάνουμε reset και θα περάσουμε την καινούργια μετά. Αυτό βέβαια έχει και κάποιους κινδύνους.

- Δηλαδή?

- Θα πρέπει να μάθεις πάλι από την αρχή τον Κ.Ο.Κ. και να τον τηρείς αυτή τη φορά αυστηρά. Όχι άλλες μαλακίες εντάξει κύριος.?

- Εντάξει γιατρέ, αλλά να ξέρεις κάτι , δεν έφταιγα εγώ , αυτός ο κινητήρας ήταν προβληματικός από την αρχή.


Δεν υπάρχουν σχόλια: