Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Η ζωγραφιά του Θεού


Λοιπόν εντελώς εντός προεκλογικού αγώνα και κλίματος με αφορμή μια πρωινή τηλεφωνική συνομιλία μου για το lack των αναρτήσεων, μια ανάρτηση του Αντώναρου στο facebook, ήρθε στο μυαλό το “first you believe then you achieve”.
Αφιερωμένο στο γιο μου Κωνσταντίνο που έπιασε τους μαρκαδόρους και ζωγράφισε χωρίς κανένας να του δείξει, που χόρεψε πριν να δει κανένα από μας να χορεύει. Που μου υπογράμμισε με τις πράξεις του την καταπίεση που έχω υποστεί, τι δήθεν εκπαίδευση που έχω πάρει και τι ακριβώς είναι η ελεύθερη βούληση μας και πότε παραμένει ελεύθερη αλλά σταματά να είναι δική μας. Αυτά προς το παρόν.

3 σχόλια:

wgibson είπε...

τελικα 17 χρονια τζαμπα ρε γαμωτο...

ΓΙΩΡΓΟΣ είπε...

πρωινές φιτιλιές.....
....καμία συζήτηση δεν πάει χαμένη....

Ανώνυμος είπε...

γυρισα ελατε να δειτε http://asximia.blogspot.com